Заняття проводяться очно викладачем у студії робототехніки та програмування у Хмельницькому.
Учень має можливість відразу ставити всі питання і з'ясовувати для себе незрозумілі моменти.
Заняття проходять за чітким розкладом, є самостійні завдання з контролем їх виконання. Це дисциплінує учня, не дає розслабитись і “забити” на навчання.
Максимум 9 учнів в групі.
Це дає змогу викладачу приділити максимум уваги для кожного.
Перше заняття - безкоштовне. Перед навчанням в нашій студії, ви маєте змогу ознайомитись з освітнім процесом та атмосферою.
Ми незалежні від віялових відключень світла. Забезпечуємо роботу ноутбуків та інтернету за допомогою EcoFlow.
Ще кілька років тому це було лише мрією і фантазією, але зараз технології 3D — це нова реальність, яка дуже швидко розвивається.
На наших майстер-класах можна створити будь-які фігурки, які придумає дитина і використовувати як іграшку або як декор для дитячої кімнати.
Якщо ви знаєте, що вдома росте справжня творча особистість, то потрібно підживлювати інтерес дитини й заохочувати її прагнення виразити себе якось по-особливому. До того ж, малювати любить дуже багато дітей, а, отже, вони будуть раді спробувати новий спосіб улюбленого заняття та здобути технічнічні навички.
На майстер класі ми надаємо схеми-трафарети, за якими можна створити цікаві вироби. Наприклад, улюбленого персонажа з мультика, архітектурну будівлю або аксесуар для себе.
Нехай діти розвивають свої творчі здібності, веселяться й пізнають магію нових технологій!
5+
Малювання з 3D-ручкою розвививає просторове мислення, уяву, акуратність, креативність та концентрацію уваги. Допомагає розважити та насолодитись процесом створення цікавих фігурок та відкрити нові можливості для творчих дітей.
Ще кілька років тому це було лише мрією і фантазією, але зараз технології 3D — це нова реальність, яка дуже швидко розвивається.
На наших майстер-класах можна створити будь-які фігурки, які придумає дитина і використовувати як іграшку або як декор для дитячої кімнати.
Якщо ви знаєте, що вдома росте справжня творча особистість, то потрібно підживлювати інтерес дитини й заохочувати її прагнення виразити себе якось по-особливому. До того ж, малювати любить дуже багато дітей, а, отже, вони будуть раді спробувати новий спосіб улюбленого заняття та здобути технічнічні навички.
На майстер класі ми надаємо схеми-трафарети, за якими можна створити цікаві вироби. Наприклад, улюбленого персонажа з мультика, архітектурну будівлю або аксесуар для себе.
Нехай діти розвивають свої творчі здібності, веселяться й пізнають магію нових технологій!
5+
Малювання з 3D-ручкою розвививає просторове мислення, уяву, акуратність, креативність та концентрацію уваги. Допомагає розважити та насолодитись процесом створення цікавих фігурок та відкрити нові можливості для творчих дітей.
Найкращий спосіб для дитини почати програмувати – зрообити це в ігровій формі.
Чи знаєте ви, що ваша дитина можете закодувати свій власний дрон? За допомогою дрона Parrot Mambo та середовища Tynker Scratch, навчаємо дітей основам інформатики шляхом практичних експериментів.
Керуємо своїм мінідроном Parrot за допомогою коду
За допомогою інтуїтивно зрозумілої мови візуального програмування Tynker Scratch вчимось програмувати політ та різні ефекти руху дрона Parrot.
Пілотуємо безпілотники, виконуючи екстремальні маневри, захоплюємо об’єкти та влаштовуємо літаючи повітряні бої, все це за допомогою коду.
7+
Базові поняття алгоритму. Розуміння що за домопогою власно створеного алгоритму можна керувати фізичними об'єктами. Цікавий досвід кодування дронів. Легкий старт у візуальне програмування Scratch
Найкращий спосіб для дитини почати програмувати – зрообити це в ігровій формі.
Чи знаєте ви, що ваша дитина можете закодувати свій власний дрон? За допомогою дрона Parrot Mambo та середовища Tynker Scratch, навчаємо дітей основам інформатики шляхом практичних експериментів.
Керуємо своїм мінідроном Parrot за допомогою коду
За допомогою інтуїтивно зрозумілої мови візуального програмування Tynker Scratch вчимось програмувати політ та різні ефекти руху дрона Parrot.
Пілотуємо безпілотники, виконуючи екстремальні маневри, захоплюємо об’єкти та влаштовуємо літаючи повітряні бої, все це за допомогою коду.
7+
Базові поняття алгоритму. Розуміння що за домопогою власно створеного алгоритму можна керувати фізичними об'єктами. Цікавий досвід кодування дронів. Легкий старт у візуальне програмування Scratch
На майстер-класі робототехніки Arduino знайомимо наших учнів із всесвітом (open source) відкритої робототехніки.
Розказуємо які бувать електронні комепоненти та що з їх допомогою можна зробити.
Під час майстер класу учні зможуть не тільки дізнатись про робототехніку та електроніку, а й спробувати свої сили у програмуванні плати Arduino.
Разом із нашими учням спробуємо пройти декалька перших кроків – програмування світлодіода та деяких базових сенсорів.
10+
Базові поняття кодування та роботехніки. Розуміння що за домопогою власно створеного коду можна керувати фізичними об'єктами. Легкий старт робототехніку та пргорамування електронних компонентів.
На майстер-класі робототехніки Arduino знайомимо наших учнів із всесвітом (open source) відкритої робототехніки.
Розказуємо які бувать електронні комепоненти та що з їх допомогою можна зробити.
Під час майстер класу учні зможуть не тільки дізнатись про робототехніку та електроніку, а й спробувати свої сили у програмуванні плати Arduino.
Разом із нашими учням спробуємо пройти декалька перших кроків – програмування світлодіода та деяких базових сенсорів.
10+
Базові поняття кодування та роботехніки. Розуміння що за домопогою власно створеного коду можна керувати фізичними об'єктами. Легкий старт робототехніку та пргорамування електронних компонентів.
8+
Розуміння процесу алгоритмізації, використання базових структур алгоритмів та їх поєднання при створенні різноманітних проектів; навички програмування в середовищі Scratch використовуються для початкового знайомства з програмуванням Arduino.
Scratch – програмування для найменших
8+
Розуміння процесу алгоритмізації, використання базових структур алгоритмів та їх поєднання при створенні різноманітних проектів; навички програмування в середовищі Scratch використовуються для початкового знайомства з програмуванням Arduino.
Цей курс для учнів що вже ознайомились із візуальними програмуванням у Scratch, та хочуть спробувати створити та запрограмувати власного робота за допомогою плати Arduino.
1. Ознайомлення з програмою Scratch for arduino. Створення проекту "Блимаючий світлодіод" 2. Створення проекту "Світлофор" 3. Обєднання світів в S4A (Робота з світлодіодами) 4. Ознайомлення з Buzzer-ом. Створення гри "Гонки" 5. Ознайомлення з датчиком освітлення. Створення проекту "День-нічь" 6. Ознайомлення з кнопкою. Створення гри "Коли не має інтернету" 7. Біпер. Азбука Морзе 8. Створення гри двох “Футбол” 9. Гра "Вибий кота" 10. Цикли в S4A. Створення гри “ 10. Ознайомлення з потенціометром. Створення проекту "Магічний нічник" 11. Ознайомлення з датчиком руху. Створення проекту "Мій надійний охоронець" 12. Створення проекту "Розумна поїлка для домашніх улюбленців" 13. Ознайомлення з температурним датчиком. Створення "Живого градусника" 14. Ознайомлення з інфрокрасним датчиком. Регулювання світлодіодом за допомогою ІК-пульта 15. Створення гри "Кріт" 16. Створення гри "Електричне піаніно" 17. Ознайомлення з RGB-світлодіодом. Створення проекту "Дискотека" 18. Ознайомлення з ультразвуковим дальньоміром 19. Керування яркістю світлодіода за допомогою потенціометру 20. Створення гри "Пінг-понг" керування через потенціометр 21. Аналогові входи Гра «Арканоід» Управління за допомогою датчика освітленості 22. Аналогові входи Світломузика Управління за допомогою датчика гучності звуку 23. Аналогові входи. Датчик температури Кімната з обігрівом і кондиціонером 24. Управління потенціометром і двома кнопками Гра «Кільцева автогонка» 25. Управління двома потенціометрами Гра «Гонка в пустелі» для двох 26. Електронний радар на ультразвуковому датчику 27. Зробимо разом. “Шкатулка з ізюменкою” (Робимо саму шкатулку) 28. Зробимо разом. “Шкатулка з ізюменкою”
8+
Scratch + Arduino –
старт у робототехніку
Цей курс для учнів що вже ознайомились із візуальними програмуванням у Scratch, та хочуть спробувати створити та запрограмувати власного робота за допомогою плати Arduino.
1. Ознайомлення з програмою Scratch for arduino. Створення проекту "Блимаючий світлодіод" 2. Створення проекту "Світлофор" 3. Обєднання світів в S4A (Робота з світлодіодами) 4. Ознайомлення з Buzzer-ом. Створення гри "Гонки" 5. Ознайомлення з датчиком освітлення. Створення проекту "День-нічь" 6. Ознайомлення з кнопкою. Створення гри "Коли не має інтернету" 7. Біпер. Азбука Морзе 8. Створення гри двох “Футбол” 9. Гра "Вибий кота" 10. Цикли в S4A. Створення гри “ 10. Ознайомлення з потенціометром. Створення проекту "Магічний нічник" 11. Ознайомлення з датчиком руху. Створення проекту "Мій надійний охоронець" 12. Створення проекту "Розумна поїлка для домашніх улюбленців" 13. Ознайомлення з температурним датчиком. Створення "Живого градусника" 14. Ознайомлення з інфрокрасним датчиком. Регулювання світлодіодом за допомогою ІК-пульта 15. Створення гри "Кріт" 16. Створення гри "Електричне піаніно" 17. Ознайомлення з RGB-світлодіодом. Створення проекту "Дискотека" 18. Ознайомлення з ультразвуковим дальньоміром 19. Керування яркістю світлодіода за допомогою потенціометру 20. Створення гри "Пінг-понг" керування через потенціометр 21. Аналогові входи Гра «Арканоід» Управління за допомогою датчика освітленості 22. Аналогові входи Світломузика Управління за допомогою датчика гучності звуку 23. Аналогові входи. Датчик температури Кімната з обігрівом і кондиціонером 24. Управління потенціометром і двома кнопками Гра «Кільцева автогонка» 25. Управління двома потенціометрами Гра «Гонка в пустелі» для двох 26. Електронний радар на ультразвуковому датчику 27. Зробимо разом. “Шкатулка з ізюменкою” (Робимо саму шкатулку) 28. Зробимо разом. “Шкатулка з ізюменкою”
8+
Курс розрахований на дітей, яких цікавить реальна робототехніка на базі відкритої платформи Arduino, що дозволяє збирати роботів, різноманітні пристрої, вивчати основи електроніки, програмування, макетування, та знайомитись із Інтернетом речей (IoT). Світ Arduino – це десятки тисяч датчиків, сенсорів, механізмів, контролерів, систем виводу інформації, світлових елементів, які можна поєднувати між собою, програмувати, створювати прототипи власних пристроїв та вивчати інженерну справу.
12+
початок роботи, перша програма, блимаючий світлодіод, обробка помилок, поліцейська блимавка, світлофор, serial port, змінні, кнопки, digitalRead(), логічний вираз, перемикач для світлодіода, buzzer, потенціометр, analogRead(), Обробка значень з потенціометра, ШІМ, analogWrite(), Плавне вмикання та вимикання світлодіода, цикл while(), цикл for(), RGB-світлодіод, фоторезистор, автоматична система освітлення, ультразвуковий дальномір, ультразвуковий дальномір, бібліотеки, світлодіодна стрічка, random(), інфрачервоний приймач, інфрачервоний світлодіод, функції void() та int(), датчик DHT11, OLED-дисплей, метеостанція, міні-ігри, електродвигун, транзистор, сервопривід.
Arduino – основи робототехніки
Курс розрахований на дітей, яких цікавить реальна робототехніка на базі відкритої платформи Arduino, що дозволяє збирати роботів, різноманітні пристрої, вивчати основи електроніки, програмування, макетування, та знайомитись із Інтернетом речей (IoT). Світ Arduino – це десятки тисяч датчиків, сенсорів, механізмів, контролерів, систем виводу інформації, світлових елементів, які можна поєднувати між собою, програмувати, створювати прототипи власних пристроїв та вивчати інженерну справу.
12+
початок роботи, перша програма, блимаючий світлодіод, обробка помилок, поліцейська блимавка, світлофор, serial port, змінні, кнопки, digitalRead(), логічний вираз, перемикач для світлодіода, buzzer, потенціометр, analogRead(), Обробка значень з потенціометра, ШІМ, analogWrite(), Плавне вмикання та вимикання світлодіода, цикл while(), цикл for(), RGB-світлодіод, фоторезистор, автоматична система освітлення, ультразвуковий дальномір, ультразвуковий дальномір, бібліотеки, світлодіодна стрічка, random(), інфрачервоний приймач, інфрачервоний світлодіод, функції void() та int(), датчик DHT11, OLED-дисплей, метеостанція, міні-ігри, електродвигун, транзистор, сервопривід.
Курс присвячений вивченню сучасної простої та функціональної мови Python. Ключовими фішками курсу є багато практики і максимальна адаптованість для дітей та підлітків, адже цей курс створювали самі підлітки що вивчали мову Python нещодавно і тому знаються на тому як зробити вивчення цієї мови цікавим та зрозумілим.
Налаштування, print, input, змінні. Типи даних. If-else, логічні оператори. While, for, range. Списки. Break, continue, len(). Функції, аргументи. Помилки, try-except, raise. Модулі, PIP, matplotlib. Словники, Кортежі, набори. ООП, класи. Фреймворки tkinter, pygame. Розробка власної гри.
12+
Python – програмування для підлітків
Курс присвячений вивченню сучасної простої та функціональної мови Python. Ключовими фішками курсу є багато практики і максимальна адаптованість для дітей та підлітків, адже цей курс створювали самі підлітки що вивчали мову Python нещодавно і тому знаються на тому як зробити вивчення цієї мови цікавим та зрозумілим.
Налаштування, print, input, змінні. Типи даних. If-else, логічні оператори. While, for, range. Списки. Break, continue, len(). Функції, аргументи. Помилки, try-except, raise. Модулі, PIP, matplotlib. Словники, Кортежі, набори. ООП, класи. Фреймворки tkinter, pygame. Розробка власної гри.
12+
Курс присвячений основам роботі у програмі Adobe Photoshop. Вчимось працювати із растровою графікою. Під час проходження цього курсу засвоїмо всі необхідні прийоми при обробці різних зображень. Дізнаємося що таке шари, маски, корекція кольору і т.д. Будемо вміти обробляти фотографії, застосовувати спеціальні ефекти, створювати та редагувати растрові та векторні ілюстрації та багато іншого.
12+
Photoshop – основи фоторедагування
Курс присвячений основам роботі у програмі Adobe Photoshop. Вчимось працювати із растровою графікою. Під час проходження цього курсу засвоїмо всі необхідні прийоми при обробці різних зображень. Дізнаємося що таке шари, маски, корекція кольору і т.д. Будемо вміти обробляти фотографії, застосовувати спеціальні ефекти, створювати та редагувати растрові та векторні ілюстрації та багато іншого.
12+
Курс присвячений основам роботі у програмі Adobe Illustrator. Вчимось працювати із векторною графікою. Під час проходження цього курсу засвоїмо всі необхідні прийоми при обробці різних зображень. Дізнаємося що таке шари, маски, корекція кольору і т.д. Будемо вміти обробляти фотографії, застосовувати спеціальні ефекти, створювати та редагувати растрові та векторні ілюстрації та багато іншого.
12+
Курс присвячений основам роботі у програмі Adobe Illustrator. Вчимось працювати із векторною графікою. Під час проходження цього курсу засвоїмо всі необхідні прийоми при обробці різних зображень. Дізнаємося що таке шари, маски, корекція кольору і т.д. Будемо вміти обробляти фотографії, застосовувати спеціальні ефекти, створювати та редагувати растрові та векторні ілюстрації та багато іншого.
12+
Вартість для груп: Photoshop - основи фоторедагування, Illustrator - основи 2d графіки
Вартість для груп: Scratch - програмування для найменших, Scratch + Arduino - старт у робототехніку, Arduino - основи робототехніки, Python - програмування для підлітків.
Діють знижки!
Сплачуйте за місяць 1600 грн замість 2000 грн, на курси Scratch - програмування для найменших, Scratch + Arduino - старт у робототехніку, Arduino - основи робототехніки, Python - програмування для підлітків для груп у будні дні
прийди з другом та отримайте знижку по 25 % на перший місяць навчання
Кловський узвіз 8,
Київ, Україна, 01021