fbpx

технічні гуртки у

 Хмельницькому 

Програмування, робототехніка #arduino, дизайн
і багато іншого в будні після школи та на вихідних

Триває запис у групи. Студію відкрито!

технічні гуртки  #brobots 

Заняття проводяться очно викладачем у студії робототехніки та програмування у Хмельницькому.
Учень має можливість відразу ставити всі питання і з'ясовувати для себе незрозумілі моменти.

Заняття проходять за чітким розкладом, є самостійні завдання  з контролем їх виконання. Це дисциплінує учня, не дає розслабитись і “забити” на навчання.

Максимум 8 учнів в групі.
Це дає змогу викладачу приділити максимум уваги для кожного.

Багато уваги приділяється самостійній роботі учня поза заняттями. Ми привчаємо дітей до самодисципліни та самонавчання.

Учень може ставити питання викладачу та отримувати відповіді за межами уроку. Комунікація вчителів та групи продовжується навіть після уроку у telegram.

технічні  майстер класи 

Деталі та запис на майстер-клас

 3D ручка  Технічні майстер-класи

у будні або вихідні

одне чи декілька занять

за записом

Молодші групи 1-5 класи

Ще кілька років тому це було лише мрією і фантазією, але зараз технології 3D — це нова реальність, яка дуже швидко розвивається. 

 

На наших майстер-класах можна створити будь-які фігурки, які придумає дитина і використовувати як іграшку або як декор для дитячої кімнати. 

 

Якщо ви знаєте, що вдома росте справжня творча особистість, то потрібно підживлювати інтерес дитини й заохочувати її прагнення виразити себе якось по-особливому. До того ж, малювати любить дуже багато дітей, а, отже, вони будуть раді спробувати новий спосіб улюбленого заняття та здобути технічнічні навички.

 

На майстер класі ми надаємо схеми-трафарети, за якими можна створити цікаві вироби. Наприклад, улюбленого персонажа з мультика, архітектурну будівлю або аксесуар для себе. 

 

 Нехай діти розвивають свої творчі здібності, веселяться й пізнають магію нових технологій!

Вимоги до учнів:

5+

Знання та навички після майстер-класу:

Малювання з 3D-ручкою розвививає просторове мислення, уяву, акуратність, креативність та концентрацію уваги. Допомагає розважити та насолодитись процесом створення цікавих фігурок та відкрити нові можливості для творчих дітей.

 Записатись  на майстер-клас

Малювання за допомогою
3Д-ручки
Деталі та запис на майстер-клас

 3D ручка  Технічні майстер-класи

у будні або вихідні

одне чи декілька занять

за записом

Молодші групи 1-5 класи

Ще кілька років тому це було лише мрією і фантазією, але зараз технології 3D — це нова реальність, яка дуже швидко розвивається. 

 

На наших майстер-класах можна створити будь-які фігурки, які придумає дитина і використовувати як іграшку або як декор для дитячої кімнати. 

 

Якщо ви знаєте, що вдома росте справжня творча особистість, то потрібно підживлювати інтерес дитини й заохочувати її прагнення виразити себе якось по-особливому. До того ж, малювати любить дуже багато дітей, а, отже, вони будуть раді спробувати новий спосіб улюбленого заняття та здобути технічнічні навички.

 

На майстер класі ми надаємо схеми-трафарети, за якими можна створити цікаві вироби. Наприклад, улюбленого персонажа з мультика, архітектурну будівлю або аксесуар для себе. 

 

 Нехай діти розвивають свої творчі здібності, веселяться й пізнають магію нових технологій!

Вимоги до учнів:

5+

Знання та навички після майстер-класу:

Малювання з 3D-ручкою розвививає просторове мислення, уяву, акуратність, креативність та концентрацію уваги. Допомагає розважити та насолодитись процесом створення цікавих фігурок та відкрити нові можливості для творчих дітей.

 Записатись  на майстер-клас

Деталі та запис на майстер-клас

 Дрони + Scratch  Технічні майстер-класи

у будні або вихідні

одне чи декілька занять

за записом

Молодші групи 3-5 класи

Найкращий спосіб для дитини почати програмувати – зрообити це в ігровій формі.

Чи знаєте ви, що ваша дитина можете закодувати свій власний дрон? За допомогою дрона Parrot Mambo та середовища Tynker Scratch, навчаємо дітей основам інформатики шляхом практичних експериментів.


Керуємо своїм мінідроном Parrot за допомогою коду
За допомогою інтуїтивно зрозумілої мови візуального програмування Tynker Scratch вчимось програмувати політ та різні ефекти руху дрона Parrot.

Пілотуємо безпілотники, виконуючи екстремальні маневри, захоплюємо об’єкти та влаштовуємо літаючи повітряні бої, все це за допомогою коду.

Вимоги до учнів:

7+

Знання та навички після майстер-класу:

Базові поняття алгоритму. Розуміння що за домопогою власно створеного алгоритму можна керувати фізичними об'єктами. Цікавий досвід кодування дронів. Легкий старт у візуальне програмування Scratch

 Записатись  на майстер-клас

Програмування дронів
на Tynker – Scratch
Деталі та запис на майстер-клас

 Дрони + Scratch  Технічні майстер-класи

у будні або вихідні

одне чи декілька занять

за записом

Молодші групи 3-5 класи

Найкращий спосіб для дитини почати програмувати – зрообити це в ігровій формі.

Чи знаєте ви, що ваша дитина можете закодувати свій власний дрон? За допомогою дрона Parrot Mambo та середовища Tynker Scratch, навчаємо дітей основам інформатики шляхом практичних експериментів.


Керуємо своїм мінідроном Parrot за допомогою коду
За допомогою інтуїтивно зрозумілої мови візуального програмування Tynker Scratch вчимось програмувати політ та різні ефекти руху дрона Parrot.

Пілотуємо безпілотники, виконуючи екстремальні маневри, захоплюємо об’єкти та влаштовуємо літаючи повітряні бої, все це за допомогою коду.

Вимоги до учнів:

7+

Знання та навички після майстер-класу:

Базові поняття алгоритму. Розуміння що за домопогою власно створеного алгоритму можна керувати фізичними об'єктами. Цікавий досвід кодування дронів. Легкий старт у візуальне програмування Scratch

 Записатись  на майстер-клас

Деталі та запис на майстер-клас

 Робототехніка  Технічні майстер-класи

у будні або вихідні

одне чи декілька занять

за записом

Середні групи 5-9 класи

На майстер-класі робототехніки Arduino знайомимо наших учнів із всесвітом (open source) відкритої робототехніки.

Розказуємо які бувать електронні комепоненти та що з їх допомогою можна зробити.

Під час майстер класу учні зможуть не тільки дізнатись про робототехніку та електроніку, а й спробувати свої сили у програмуванні плати Arduino. 

Разом із нашими учням спробуємо пройти декалька перших кроків – програмування світлодіода та деяких базових сенсорів.

Вимоги до учнів:

10+

Знання та навички після майстер-класу:

Базові поняття кодування та роботехніки. Розуміння що за домопогою власно створеного коду можна керувати фізичними об'єктами. Легкий старт робототехніку та пргорамування електронних компонентів.

 Записатись  на майстер-клас

Ознайомлення із
робототехнікою на Arduino
Деталі та запис на майстер-клас

 Робототехніка  Технічні майстер-класи

у будні або вихідні

одне чи декілька занять

за записом

Середні групи 5-9 класи

На майстер-класі робототехніки Arduino знайомимо наших учнів із всесвітом (open source) відкритої робототехніки.

Розказуємо які бувать електронні комепоненти та що з їх допомогою можна зробити.

Під час майстер класу учні зможуть не тільки дізнатись про робототехніку та електроніку, а й спробувати свої сили у програмуванні плати Arduino. 

Разом із нашими учням спробуємо пройти декалька перших кроків – програмування світлодіода та деяких базових сенсорів.

Вимоги до учнів:

10+

Знання та навички після майстер-класу:

Базові поняття кодування та роботехніки. Розуміння що за домопогою власно створеного коду можна керувати фізичними об'єктами. Легкий старт робототехніку та пргорамування електронних компонентів.

 Записатись  на майстер-клас

технічні  групи 

Деталі та запис на гурток

 Scratch  Програмування для найменших

Двічі на тиждень у будні,

48 занять

або раз на тиждень у вихідні

Молодші групи 3-5 класи

Курс присвячений основам програмування у візуальному середовищі Scratch. Також передбачається детальна робота з базовими структурами алгоритмів, які є платформою програмування в цілому, незалежно від вибору мови. Завдяки цьому середовищу діти зможуть створювати власні анімовані та інтерактивні історії, ігри та моделі. Основна мета курсу: вивчення основ програмування Scratch та основних принципів об’єктно-орієнтованого і багатопоточного програмування.

Вимоги до учнів:

8+

Знання після навчання:

Розуміння процесу алгоритмізації, використання базових структур алгоритмів та їх поєднання при створенні різноманітних проектів; навички програмування в середовищі Scratch використовуються для початкового знайомства з програмуванням Arduino.

 Записатись  на гурток

Scratch – програмування для найменших

Деталі та запис на гурток

 Scratch  Програмування для найменших

Двічі на тиждень у будні,

48 занять

або раз на тиждень у вихідні

Молодші групи 3-5 класи

Курс присвячений основам програмування у візуальному середовищі Scratch. Також передбачається детальна робота з базовими структурами алгоритмів, які є платформою програмування в цілому, незалежно від вибору мови. Завдяки цьому середовищу діти зможуть створювати власні анімовані та інтерактивні історії, ігри та моделі. Основна мета курсу: вивчення основ програмування Scratch та основних принципів об’єктно-орієнтованого і багатопоточного програмування.

Вимоги до учнів:

8+

Знання після навчання:

Розуміння процесу алгоритмізації, використання базових структур алгоритмів та їх поєднання при створенні різноманітних проектів; навички програмування в середовищі Scratch використовуються для початкового знайомства з програмуванням Arduino.

 Записатись  на гурток

Деталі та запис на гурток

 Scratch + Arduino  старт у робототехніці

Двічі на тиждень у будні,

48 занять

або раз на тиждень у вихідні

Молодші та середні групи 3-7 класи

Цей курс для учнів що вже ознайомились із візуальними програмуванням у Scratch, та хочуть спробувати створити та запрограмувати власного робота за допомогою плати Arduino.

План курсу:

1. Ознайомлення з програмою Scratch for arduino. Створення проекту "Блимаючий світлодіод" 2. Створення проекту "Світлофор" 3. Обєднання світів в S4A (Робота з світлодіодами) 4. Ознайомлення з Buzzer-ом. Створення гри "Гонки" 5. Ознайомлення з датчиком освітлення. Створення проекту "День-нічь" 6. Ознайомлення з кнопкою. Створення гри "Коли не має інтернету" 7. Біпер. Азбука Морзе 8. Створення гри двох “Футбол” 9. Гра "Вибий кота" 10. Цикли в S4A. Створення гри “ 10. Ознайомлення з потенціометром. Створення проекту "Магічний нічник" 11. Ознайомлення з датчиком руху. Створення проекту "Мій надійний охоронець" 12. Створення проекту "Розумна поїлка для домашніх улюбленців" 13. Ознайомлення з температурним датчиком. Створення "Живого градусника" 14. Ознайомлення з інфрокрасним датчиком. Регулювання світлодіодом за допомогою ІК-пульта 15. Створення гри "Кріт" 16. Створення гри "Електричне піаніно" 17. Ознайомлення з RGB-світлодіодом. Створення проекту "Дискотека" 18. Ознайомлення з ультразвуковим дальньоміром 19. Керування яркістю світлодіода за допомогою потенціометру 20. Створення гри "Пінг-понг" керування через потенціометр 21. Аналогові входи Гра «Арканоід» Управління за допомогою датчика освітленості 22. Аналогові входи Світломузика Управління за допомогою датчика гучності звуку 23. Аналогові входи. Датчик температури Кімната з обігрівом і кондиціонером 24. Управління потенціометром і двома кнопками Гра «Кільцева автогонка» 25. Управління двома потенціометрами Гра «Гонка в пустелі» для двох 26. Електронний радар на ультразвуковому датчику 27. Зробимо разом. “Шкатулка з ізюменкою” (Робимо саму шкатулку) 28. Зробимо разом. “Шкатулка з ізюменкою”

Вимоги до учнів:

8+

 Записатись  на гурток

Scratch + Arduino –
старт у робототехніку

Деталі та запис на гурток

 Scratch + Arduino  старт у робототехніці

Двічі на тиждень у будні,

48 занять

або раз на тиждень у вихідні

Молодші та середні групи 3-7 класи

Цей курс для учнів що вже ознайомились із візуальними програмуванням у Scratch, та хочуть спробувати створити та запрограмувати власного робота за допомогою плати Arduino.

План курсу:

1. Ознайомлення з програмою Scratch for arduino. Створення проекту "Блимаючий світлодіод" 2. Створення проекту "Світлофор" 3. Обєднання світів в S4A (Робота з світлодіодами) 4. Ознайомлення з Buzzer-ом. Створення гри "Гонки" 5. Ознайомлення з датчиком освітлення. Створення проекту "День-нічь" 6. Ознайомлення з кнопкою. Створення гри "Коли не має інтернету" 7. Біпер. Азбука Морзе 8. Створення гри двох “Футбол” 9. Гра "Вибий кота" 10. Цикли в S4A. Створення гри “ 10. Ознайомлення з потенціометром. Створення проекту "Магічний нічник" 11. Ознайомлення з датчиком руху. Створення проекту "Мій надійний охоронець" 12. Створення проекту "Розумна поїлка для домашніх улюбленців" 13. Ознайомлення з температурним датчиком. Створення "Живого градусника" 14. Ознайомлення з інфрокрасним датчиком. Регулювання світлодіодом за допомогою ІК-пульта 15. Створення гри "Кріт" 16. Створення гри "Електричне піаніно" 17. Ознайомлення з RGB-світлодіодом. Створення проекту "Дискотека" 18. Ознайомлення з ультразвуковим дальньоміром 19. Керування яркістю світлодіода за допомогою потенціометру 20. Створення гри "Пінг-понг" керування через потенціометр 21. Аналогові входи Гра «Арканоід» Управління за допомогою датчика освітленості 22. Аналогові входи Світломузика Управління за допомогою датчика гучності звуку 23. Аналогові входи. Датчик температури Кімната з обігрівом і кондиціонером 24. Управління потенціометром і двома кнопками Гра «Кільцева автогонка» 25. Управління двома потенціометрами Гра «Гонка в пустелі» для двох 26. Електронний радар на ультразвуковому датчику 27. Зробимо разом. “Шкатулка з ізюменкою” (Робимо саму шкатулку) 28. Зробимо разом. “Шкатулка з ізюменкою”

Вимоги до учнів:

8+

 Записатись  на гурток

Деталі та запис на гурток

  Arduino  Основи робототехніки

Двічі на тиждень у будні,

48 занять

або раз на тиждень у вихідні

Середні та старші групи 6-11 класи

Курс розрахований на дітей, яких цікавить реальна робототехніка на базі відкритої платформи Arduino, що дозволяє збирати роботів, різноманітні пристрої, вивчати основи електроніки, програмування, макетування, та знайомитись із Інтернетом речей (IoT). Світ Arduino – це десятки тисяч датчиків, сенсорів, механізмів, контролерів, систем виводу інформації, світлових елементів, які можна поєднувати між собою, програмувати, створювати прототипи власних пристроїв та вивчати інженерну справу. Для участі в курсі треба придбати набір елементів вартістю 1499 грн. При оплаті за весь курс наперед ви отримуєте набір безкоштовно.

Вимоги до учнів:

12+

План курсу:

початок роботи, перша програма, блимаючий світлодіод, обробка помилок, поліцейська блимавка, світлофор, serial port, змінні, кнопки, digitalRead(), логічний вираз, перемикач для світлодіода, buzzer, потенціометр, analogRead(), Обробка значень з потенціометра, ШІМ, analogWrite(), Плавне вмикання та вимикання світлодіода, цикл while(), цикл for(), RGB-світлодіод, фоторезистор, автоматична система освітлення, ультразвуковий дальномір, ультразвуковий дальномір, бібліотеки, світлодіодна стрічка, random(), інфрачервоний приймач, інфрачервоний світлодіод, функції void() та int(), датчик DHT11, OLED-дисплей, метеостанція, міні-ігри, електродвигун, транзистор, сервопривід.

Викладач:

Тимофій ПлаховВеб-дизайнер, ілюстратор, CNC operator, має досвід понад 4 роки роботи в таких програмах як Photoshop, Illustrator, Fusion 360 (3-д моделювання), After Effects, Tilda, Figma. Працював з такими компаніями як Uklon, Бюро Perekladu, LED Bro, Демократична Сокира, Ajax.

 Записатись  на гурток

Arduino – основи робототехніки

Деталі та запис на гурток

  Arduino  Основи робототехніки

Двічі на тиждень у будні,

48 занять

або раз на тиждень у вихідні

Середні та старші групи 6-11 класи

Курс розрахований на дітей, яких цікавить реальна робототехніка на базі відкритої платформи Arduino, що дозволяє збирати роботів, різноманітні пристрої, вивчати основи електроніки, програмування, макетування, та знайомитись із Інтернетом речей (IoT). Світ Arduino – це десятки тисяч датчиків, сенсорів, механізмів, контролерів, систем виводу інформації, світлових елементів, які можна поєднувати між собою, програмувати, створювати прототипи власних пристроїв та вивчати інженерну справу. Для участі в курсі треба придбати набір елементів вартістю 1499 грн. При оплаті за весь курс наперед ви отримуєте набір безкоштовно.

Вимоги до учнів:

12+

План курсу:

початок роботи, перша програма, блимаючий світлодіод, обробка помилок, поліцейська блимавка, світлофор, serial port, змінні, кнопки, digitalRead(), логічний вираз, перемикач для світлодіода, buzzer, потенціометр, analogRead(), Обробка значень з потенціометра, ШІМ, analogWrite(), Плавне вмикання та вимикання світлодіода, цикл while(), цикл for(), RGB-світлодіод, фоторезистор, автоматична система освітлення, ультразвуковий дальномір, ультразвуковий дальномір, бібліотеки, світлодіодна стрічка, random(), інфрачервоний приймач, інфрачервоний світлодіод, функції void() та int(), датчик DHT11, OLED-дисплей, метеостанція, міні-ігри, електродвигун, транзистор, сервопривід.

Викладач:

Тимофій ПлаховВеб-дизайнер, ілюстратор, CNC operator, має досвід понад 4 роки роботи в таких програмах як Photoshop, Illustrator, Fusion 360 (3-д моделювання), After Effects, Tilda, Figma. Працював з такими компаніями як Uklon, Бюро Perekladu, LED Bro, Демократична Сокира, Ajax.

 Записатись  на гурток

Деталі та запис на гурток

  Python  програмування для дітей та підлітків

Двічі на тиждень у будні,

48 занять

або раз на тиждень у вихідні

Середні та старші групи 6-11 класи

Курс присвячений вивченню сучасної простої та функціональної мови Python. Ключовими фішками курсу є багато практики і максимальна адаптованість для дітей та підлітків, адже цей курс створювали самі підлітки що вивчали мову Python нещодавно і тому знаються на тому як зробити вивчення цієї мови цікавим та зрозумілим.

План курсу:

Налаштування, print, input, змінні. Типи даних. If-else, логічні оператори. While, for, range. Списки. Break, continue, len(). Функції, аргументи. Помилки, try-except, raise. Модулі, PIP, matplotlib. Словники, Кортежі, набори. ООП, класи. Фреймворки tkinter, pygame. Розробка власної гри.

Вимоги до учнів:

12+

 Записатись  на гурток

Python – програмування для підлітків

Деталі та запис на гурток

  Python  програмування для дітей та підлітків

Двічі на тиждень у будні,

48 занять

або раз на тиждень у вихідні

Середні та старші групи 6-11 класи

Курс присвячений вивченню сучасної простої та функціональної мови Python. Ключовими фішками курсу є багато практики і максимальна адаптованість для дітей та підлітків, адже цей курс створювали самі підлітки що вивчали мову Python нещодавно і тому знаються на тому як зробити вивчення цієї мови цікавим та зрозумілим.

План курсу:

Налаштування, print, input, змінні. Типи даних. If-else, логічні оператори. While, for, range. Списки. Break, continue, len(). Функції, аргументи. Помилки, try-except, raise. Модулі, PIP, matplotlib. Словники, Кортежі, набори. ООП, класи. Фреймворки tkinter, pygame. Розробка власної гри.

Вимоги до учнів:

12+

 Записатись  на гурток

Деталі та запис на гурток

  Photoshop  основи растрового редагування

Двічі на тиждень у будні,

48 занять

або раз на тиждень у вихідні

Середні та старші групи 6-11 класи

Курс присвячений основам роботі у програмі Adobe Photoshop. Вчимось працювати із растровою графікою. Під час проходження цього курсу засвоїмо всі необхідні прийоми при обробці різних зображень. Дізнаємося що таке шари, маски, корекція кольору і т.д. Будемо вміти обробляти фотографії, застосовувати спеціальні ефекти, створювати та редагувати растрові та векторні ілюстрації та багато іншого.

Вимоги до учнів:

12+

 Записатись  на гурток

Photoshop – основи растрового редагування

Деталі та запис на гурток

  Photoshop  основи растрового редагування

Двічі на тиждень у будні,

48 занять

або раз на тиждень у вихідні

Середні та старші групи 6-11 класи

Курс присвячений основам роботі у програмі Adobe Photoshop. Вчимось працювати із растровою графікою. Під час проходження цього курсу засвоїмо всі необхідні прийоми при обробці різних зображень. Дізнаємося що таке шари, маски, корекція кольору і т.д. Будемо вміти обробляти фотографії, застосовувати спеціальні ефекти, створювати та редагувати растрові та векторні ілюстрації та багато іншого.

Вимоги до учнів:

12+

 Записатись  на гурток

Деталі та запис на гурток

  Illustrator  основи векторного редагування

Двічі на тиждень у будні,

48 занять

або раз на тиждень у вихідні

Середні та старші групи 6-11 класи

Курс присвячений основам роботі у програмі Adobe Illustrator. Вчимось працювати із векторною графікою. Під час проходження цього курсу засвоїмо всі необхідні прийоми при обробці різних зображень. Дізнаємося що таке шари, маски, корекція кольору і т.д. Будемо вміти обробляти фотографії, застосовувати спеціальні ефекти, створювати та редагувати растрові та векторні ілюстрації та багато іншого.

Вимоги до учнів:

12+

 Записатись  на гурток

Illustrator – основи векторного редагування

Деталі та запис на гурток

  Illustrator  основи векторного редагування

Двічі на тиждень у будні,

48 занять

або раз на тиждень у вихідні

Середні та старші групи 6-11 класи

Курс присвячений основам роботі у програмі Adobe Illustrator. Вчимось працювати із векторною графікою. Під час проходження цього курсу засвоїмо всі необхідні прийоми при обробці різних зображень. Дізнаємося що таке шари, маски, корекція кольору і т.д. Будемо вміти обробляти фотографії, застосовувати спеціальні ефекти, створювати та редагувати растрові та векторні ілюстрації та багато іншого.

Вимоги до учнів:

12+

 Записатись  на гурток

вартість  занять 

Групи у будні дні

2 години на тиждень
200₴ за заняття
  • Заняття 2 рази на тиждень у будні по 1 год.
  • Вартість за 4 тижні складе 1600₴​

Групи у вихідні дні

1 година на тиждень
250₴ за заняття
  • Заняття 1 раз на тиждень по 1 год.
  • Вартість за 4 тижні складе 1000₴

Діють знижки! Ми надаємо підтримку батькам, що не в змозі сплачувати повну суму за навчання дітей. Та ми знаємо що сучасне навчання - це найкраща інвестиція! Просто повідомте, що потребуєте допомоги. Ми завжди готові йти назустріч!

#brobots
контакти

ТРЦ Монблан,
офіс 324, пров. Степана Бандери, 2/1а, Хмельницький, 29001

 Записатись  на гурток

Школа в  Києві: 

Кловський узвіз 8,

Київ, Україна, 01021

Студія в  Хмельницькому: 
ТРЦ Монблан, офіс 324,
пров. Степана Бандери, 2/1а