Заняття проводяться викладачем у студії робототехніки та програмування у м. Кам'янське.
Учень має можливість відразу ставити всі питання і з'ясовувати для себе незрозумілі моменти.
Заняття проходять за чітким розкладом, є самостійні завдання з контролем їх виконання. Це дисциплінує учня, не дає розслабитись і “забити” на навчання.
Максимум 10 учнів в групі.
Це дає змогу викладачу приділити максимум уваги для кожного.
Багато уваги приділяється самостійній роботі учня поза заняттями. Ми привчаємо дітей до самодисципліни та самонавчання.
Учень може ставити питання викладачу та отримувати відповіді за межами уроку. Комунікація вчителів та групи продовжується навіть після уроку у telegram.
8+
Розуміння процесу алгоритмізації, використання базових структур алгоритмів та їх поєднання при створенні різноманітних проектів; навички програмування в середовищі Scratch використовуються для початкового знайомства з програмуванням Arduino.
Scratch – програмування для найменших
8+
Розуміння процесу алгоритмізації, використання базових структур алгоритмів та їх поєднання при створенні різноманітних проектів; навички програмування в середовищі Scratch використовуються для початкового знайомства з програмуванням Arduino.
Цей курс для учнів що вже ознайомились із візуальними програмуванням у Scratch, та хочуть спробувати створити та запрограмувати власного робота за допомогою плати Arduino.
1. Ознайомлення з програмою Scratch for arduino. Створення проекту "Блимаючий світлодіод" 2. Створення проекту "Світлофор" 3. Обєднання світів в S4A (Робота з світлодіодами) 4. Ознайомлення з Buzzer-ом. Створення гри "Гонки" 5. Ознайомлення з датчиком освітлення. Створення проекту "День-нічь" 6. Ознайомлення з кнопкою. Створення гри "Коли не має інтернету" 7. Біпер. Азбука Морзе 8. Створення гри двох “Футбол” 9. Гра "Вибий кота" 10. Цикли в S4A. Створення гри “ 10. Ознайомлення з потенціометром. Створення проекту "Магічний нічник" 11. Ознайомлення з датчиком руху. Створення проекту "Мій надійний охоронець" 12. Створення проекту "Розумна поїлка для домашніх улюбленців" 13. Ознайомлення з температурним датчиком. Створення "Живого градусника" 14. Ознайомлення з інфрокрасним датчиком. Регулювання світлодіодом за допомогою ІК-пульта 15. Створення гри "Кріт" 16. Створення гри "Електричне піаніно" 17. Ознайомлення з RGB-світлодіодом. Створення проекту "Дискотека" 18. Ознайомлення з ультразвуковим дальньоміром 19. Керування яркістю світлодіода за допомогою потенціометру 20. Створення гри "Пінг-понг" керування через потенціометр 21. Аналогові входи Гра «Арканоід» Управління за допомогою датчика освітленості 22. Аналогові входи Світломузика Управління за допомогою датчика гучності звуку 23. Аналогові входи. Датчик температури Кімната з обігрівом і кондиціонером 24. Управління потенціометром і двома кнопками Гра «Кільцева автогонка» 25. Управління двома потенціометрами Гра «Гонка в пустелі» для двох 26. Електронний радар на ультразвуковому датчику 27. Зробимо разом. “Шкатулка з ізюменкою” (Робимо саму шкатулку) 28. Зробимо разом. “Шкатулка з ізюменкою”
8+
Scratch + Arduino –
старт у робототехніку
Цей курс для учнів що вже ознайомились із візуальними програмуванням у Scratch, та хочуть спробувати створити та запрограмувати власного робота за допомогою плати Arduino.
1. Ознайомлення з програмою Scratch for arduino. Створення проекту "Блимаючий світлодіод" 2. Створення проекту "Світлофор" 3. Обєднання світів в S4A (Робота з світлодіодами) 4. Ознайомлення з Buzzer-ом. Створення гри "Гонки" 5. Ознайомлення з датчиком освітлення. Створення проекту "День-нічь" 6. Ознайомлення з кнопкою. Створення гри "Коли не має інтернету" 7. Біпер. Азбука Морзе 8. Створення гри двох “Футбол” 9. Гра "Вибий кота" 10. Цикли в S4A. Створення гри “ 10. Ознайомлення з потенціометром. Створення проекту "Магічний нічник" 11. Ознайомлення з датчиком руху. Створення проекту "Мій надійний охоронець" 12. Створення проекту "Розумна поїлка для домашніх улюбленців" 13. Ознайомлення з температурним датчиком. Створення "Живого градусника" 14. Ознайомлення з інфрокрасним датчиком. Регулювання світлодіодом за допомогою ІК-пульта 15. Створення гри "Кріт" 16. Створення гри "Електричне піаніно" 17. Ознайомлення з RGB-світлодіодом. Створення проекту "Дискотека" 18. Ознайомлення з ультразвуковим дальньоміром 19. Керування яркістю світлодіода за допомогою потенціометру 20. Створення гри "Пінг-понг" керування через потенціометр 21. Аналогові входи Гра «Арканоід» Управління за допомогою датчика освітленості 22. Аналогові входи Світломузика Управління за допомогою датчика гучності звуку 23. Аналогові входи. Датчик температури Кімната з обігрівом і кондиціонером 24. Управління потенціометром і двома кнопками Гра «Кільцева автогонка» 25. Управління двома потенціометрами Гра «Гонка в пустелі» для двох 26. Електронний радар на ультразвуковому датчику 27. Зробимо разом. “Шкатулка з ізюменкою” (Робимо саму шкатулку) 28. Зробимо разом. “Шкатулка з ізюменкою”
8+
Курс розрахований на дітей, яких цікавить реальна робототехніка на базі відкритої платформи Arduino, що дозволяє збирати роботів, різноманітні пристрої, вивчати основи електроніки, програмування, макетування, та знайомитись із Інтернетом речей (IoT). Світ Arduino – це десятки тисяч датчиків, сенсорів, механізмів, контролерів, систем виводу інформації, світлових елементів, які можна поєднувати між собою, програмувати, створювати прототипи власних пристроїв та вивчати інженерну справу.
12+
початок роботи, перша програма, блимаючий світлодіод, обробка помилок, поліцейська блимавка, світлофор, serial port, змінні, кнопки, digitalRead(), логічний вираз, перемикач для світлодіода, buzzer, потенціометр, analogRead(), Обробка значень з потенціометра, ШІМ, analogWrite(), Плавне вмикання та вимикання світлодіода, цикл while(), цикл for(), RGB-світлодіод, фоторезистор, автоматична система освітлення, ультразвуковий дальномір, ультразвуковий дальномір, бібліотеки, світлодіодна стрічка, random(), інфрачервоний приймач, інфрачервоний світлодіод, функції void() та int(), датчик DHT11, OLED-дисплей, метеостанція, міні-ігри, електродвигун, транзистор, сервопривід.
Arduino – основи робототехніки
Курс розрахований на дітей, яких цікавить реальна робототехніка на базі відкритої платформи Arduino, що дозволяє збирати роботів, різноманітні пристрої, вивчати основи електроніки, програмування, макетування, та знайомитись із Інтернетом речей (IoT). Світ Arduino – це десятки тисяч датчиків, сенсорів, механізмів, контролерів, систем виводу інформації, світлових елементів, які можна поєднувати між собою, програмувати, створювати прототипи власних пристроїв та вивчати інженерну справу.
12+
початок роботи, перша програма, блимаючий світлодіод, обробка помилок, поліцейська блимавка, світлофор, serial port, змінні, кнопки, digitalRead(), логічний вираз, перемикач для світлодіода, buzzer, потенціометр, analogRead(), Обробка значень з потенціометра, ШІМ, analogWrite(), Плавне вмикання та вимикання світлодіода, цикл while(), цикл for(), RGB-світлодіод, фоторезистор, автоматична система освітлення, ультразвуковий дальномір, ультразвуковий дальномір, бібліотеки, світлодіодна стрічка, random(), інфрачервоний приймач, інфрачервоний світлодіод, функції void() та int(), датчик DHT11, OLED-дисплей, метеостанція, міні-ігри, електродвигун, транзистор, сервопривід.
Курс присвячений вивченню сучасної простої та функціональної мови Python. Ключовими фішками курсу є багато практики і максимальна адаптованість для дітей та підлітків, адже цей курс створювали самі підлітки що вивчали мову Python нещодавно і тому знаються на тому як зробити вивчення цієї мови цікавим та зрозумілим.
Налаштування, print, input, змінні. Типи даних. If-else, логічні оператори. While, for, range. Списки. Break, continue, len(). Функції, аргументи. Помилки, try-except, raise. Модулі, PIP, matplotlib. Словники, Кортежі, набори. ООП, класи. Фреймворки tkinter, pygame. Розробка власної гри.
12+
Python – програмування для підлітків
Курс присвячений вивченню сучасної простої та функціональної мови Python. Ключовими фішками курсу є багато практики і максимальна адаптованість для дітей та підлітків, адже цей курс створювали самі підлітки що вивчали мову Python нещодавно і тому знаються на тому як зробити вивчення цієї мови цікавим та зрозумілим.
Налаштування, print, input, змінні. Типи даних. If-else, логічні оператори. While, for, range. Списки. Break, continue, len(). Функції, аргументи. Помилки, try-except, raise. Модулі, PIP, matplotlib. Словники, Кортежі, набори. ООП, класи. Фреймворки tkinter, pygame. Розробка власної гри.
12+
Курс присвячений основам роботі у програмі Adobe Photoshop. Вчимось працювати із растровою графікою. Під час проходження цього курсу засвоїмо всі необхідні прийоми при обробці різних зображень. Дізнаємося що таке шари, маски, корекція кольору і т.д. Будемо вміти обробляти фотографії, застосовувати спеціальні ефекти, створювати та редагувати растрові та векторні ілюстрації та багато іншого.
12+
Photoshop – основи растрового редагування
Курс присвячений основам роботі у програмі Adobe Photoshop. Вчимось працювати із растровою графікою. Під час проходження цього курсу засвоїмо всі необхідні прийоми при обробці різних зображень. Дізнаємося що таке шари, маски, корекція кольору і т.д. Будемо вміти обробляти фотографії, застосовувати спеціальні ефекти, створювати та редагувати растрові та векторні ілюстрації та багато іншого.
12+
Курс присвячений основам роботі у програмі Adobe Illustrator. Вчимось працювати із векторною графікою. Під час проходження цього курсу засвоїмо всі необхідні прийоми при обробці різних зображень. Дізнаємося що таке шари, маски, корекція кольору і т.д. Будемо вміти обробляти фотографії, застосовувати спеціальні ефекти, створювати та редагувати растрові та векторні ілюстрації та багато іншого.
12+
Illustrator – основи векторного редагування
Курс присвячений основам роботі у програмі Adobe Illustrator. Вчимось працювати із векторною графікою. Під час проходження цього курсу засвоїмо всі необхідні прийоми при обробці різних зображень. Дізнаємося що таке шари, маски, корекція кольору і т.д. Будемо вміти обробляти фотографії, застосовувати спеціальні ефекти, створювати та редагувати растрові та векторні ілюстрації та багато іншого.
12+
Цей курс навчить вас усьому, що важливо для початку вашої творчої подорожі як 3D-художника. Пояснено всі найважливіші фундаментальні принципи, інструменти, налаштування та робочі процеси, і ви вивчите повний цикл дій для створення простих, але красивих 3D-анімацій
Тема N1. ”Знайомство з Blender. Введення у 3D моделювання. Початок роботи”
Тема N2. “Основи інтерфейсу користувача”
Тема N3. “Основи роботи з 3D-об’єктами”
Тема N4. “Основи моделювання”
Тема N5. “Вправа: Моделювання науково-фантастичної сцени”
Тема N6. “Текстури.Матеріалознавство”
Тема N7. “Вправа: Текстурування науково-фантастичної сцени”
Тема N8. “Основи симуляції частинок”
Тема N9. “Вправа: Монтаж науково-фантастичної сцени”
Тема N10. “Основи освітлення”
Тема N11. “Вправа: Освітлення науково-фантастичної сцени”
Тема N12. “Основи анімації”
Тема N13. “Вправа: Анімація науково-фантастичної сцени”
Тема N14. “Основи візуалізації”
Тема N15. “Вправа: рендеринг науково-фантастичної сцени”
Тема N16. Бонус “UV розгортка та розпис текстур”
12+
Blender – моделювання 3D персонажів
Цей курс навчить вас усьому, що важливо для початку вашої творчої подорожі як 3D-художника. Пояснено всі найважливіші фундаментальні принципи, інструменти, налаштування та робочі процеси, і ви вивчите повний цикл дій для створення простих, але красивих 3D-анімацій
Тема N1. ”Знайомство з Blender. Введення у 3D моделювання. Початок роботи”
Тема N2. “Основи інтерфейсу користувача”
Тема N3. “Основи роботи з 3D-об’єктами”
Тема N4. “Основи моделювання”
Тема N5. “Вправа: Моделювання науково-фантастичної сцени”
Тема N6. “Текстури.Матеріалознавство”
Тема N7. “Вправа: Текстурування науково-фантастичної сцени”
Тема N8. “Основи симуляції частинок”
Тема N9. “Вправа: Монтаж науково-фантастичної сцени”
Тема N10. “Основи освітлення”
Тема N11. “Вправа: Освітлення науково-фантастичної сцени”
Тема N12. “Основи анімації”
Тема N13. “Вправа: Анімація науково-фантастичної сцени”
Тема N14. “Основи візуалізації”
Тема N15. “Вправа: рендеринг науково-фантастичної сцени”
Тема N16. Бонус “UV розгортка та розпис текстур”
12+
проспект Перемоги 2Б,
Кам’янське, Україна, 51937
Кловський узвіз 8,
Київ, Україна, 01021