Всі заняття проводяться викладачами наживо в режимі відеочату. Учень має можливість відразу ставити всі питання і з'ясовувати для себе незрозумілі моменти.
Заняття проходять за чітким розкладом, є самостійні завдання з контролем їх виконання. Це дисциплінує учня, не дає розслабитись і “забити” на навчання.
Максимум 8 учнів в групі.
Це дає змогу викладачу приділити максимум уваги для кожного учня.
Багато уваги приділяється самостійній роботі учня поза заняттями. Ми привчаємо дітей до самодисципліни та самонавчання.
Учень може ставити питання викладачу та отримувати відповіді за межами уроку. Комунікація вчителів та групи продовжується навіть після уроку у telegram.
Чи комп'ютер, що під'єднано до Інтернету. Ми рекомендуємо використовувати саме ноутбук для зручного виконання завдань. Смартфон чи планшет значно знижує ефективність уроку.
Звичайно ж викладач має чути запитання від учня. Тому для навчання необхідно мати мікрофон чи гарнітуру. Зазвичай, і мікрофон, і колонки вбудовані у ноутбук, тому окремо їх купляти не треба.
Рекомендуємо, але не наполягаємо, мати вебкамеру. Адже, за нашим досвідом, коли вчитель бачить реакцію учнів - це значно підвищує ефективність навчального процесу.
12+
Налаштування, print, input, змінні. Типи даних. If-else, логічні оператори. While, for, range. Списки. Break, continue, len(). Функції, аргументи. Помилки, try-except, raise. Модулі, PIP, matplotlib. Словники, Кортежі, набори. ООП, класи. Фреймворки tkinter, pygame. Розробка власної гри.
Данило Глинський, програміст, 14 років стажу, з них 9 в продакшені, приклав руку та костилі до створення мобільної (та браузерної) гри Pirates of Everseas.
знання мови програмування Python на базовому рівні (оператори порівняння, цикли, функції, класи, модулі)
Що таке моделі і навіщо ми моделюємо? Визначення складності. Приклади моделей. Хаос і емерджентість. Фрактали. Точки перелому і їх аналіз. Агрегація і сегрегація. Випадкові блукання. Просочування і ріст. Розповсюдження в гетерогенних просторах. Моделювання часу і простору. Моделі невизначеності. Ймовірність і детермінованість. Мережі. Візуалізація, метрики та аналіз. Агентне моделювання. Елементи штучного інтелекту. Алгоритми пошуку. Моделі навчання з підкріпленням. Теорія ігор і соціальні дилеми. Моделювання різних реальних систем. Робота над власним проектом.
Олексій Ігнатенко, доктор фізико-математичних наук, провідний науковий співробітник Інституту програмних систем НАН України, доцент кафедри ММСА ІПСА Київського політехнічного інституту ім. Ігоря Сікорського, доцент факультету інформатики НАУКМА, доцент Київського Академічного Університету. Останні 15 років займається дослідженнями в області теорії ігор, мультиагентних систем та машинного навчання.
14+, бажана наявність здібностей до аналізу інформації, розуміння причинно-наслідкові зв’язків, англійська мова на базовому рівні.
введення в SQL, Хто такі QA і шляхи розвитку, Основи тестування, QA в життєвому циклі ПЗ, «статичні» техніки тестування, Техніки розробки тестових випадків, Менеджмент процесу тестування, Використання технічних засобів при тестуванні і створенні ПЗ
Шона Сергій, бізнес аналітик компанії SYTOSS, досвід роботи в ІТ індустрії більше 8 років, з яких близько 5 на позиції QA інженера. Має успішно складену міжнародну сертифікацію ISTQB (International Software Testing Qualifications Board), Foundation Level. Має практичний досвід як у функціональному (пов'язаним зі змінами, регресією, верифікацією, компонентом та інтеграцією), так і не функціональному (продуктивність, навантаження), статичному (аналіз вимог) тестуванні. Успішно розробив низку автоматизованих проектів функціонального та інтеграційного тестування.
12+, знати основні терміни ІТ, розуміти загальні принципи функціонування комп’ютера та клієнтського програмного забезпечення.
основи побудови та функціонування комп’ютерних мереж, OSI та стек протоколів TCP/IP, основи налаштування мережевих з’єднань персональних комп’ютерів, налаштування моделі мережі в CISCO Packet tracer, налаштування WiFi маршрутизатору для домашнього використання, створення локальної мережі невеликого підприємства.
Риндич Євген, к.т.н., доцент кафедри Інформаційних та комп'ютерних систем Національного університету "Чернігівська політехніка", має більше 30 наукових публікацій в тому числі 2 в міжнародних наукових виданнях з переліку SCOPUS. Напрями наукової діяльності та інтереси: комп'ютерні мережі, комутація, маршрутизація, IoT, SMART CITY, системи реального часу, математичне моделювання.
12+
початок роботи, перша програма, блимаючий світлодіод, обробка помилок, поліцейська блимавка, світлофор, serial port, змінні, кнопки, digitalRead(), логічний вираз, перемикач для світлодіода, buzzer, потенціометр, analogRead(), Обробка значень з потенціометра, ШІМ, analogWrite(), Плавне вмикання та вимикання світлодіода, цикл while(), цикл for(), RGB-світлодіод, фоторезистор, автоматична система освітлення, ультразвуковий дальномір, ультразвуковий дальномір, бібліотеки, світлодіодна стрічка, random(), інфрачервоний приймач, інфрачервоний світлодіод, функції void() та int(), датчик DHT11, OLED-дисплей, метеостанція, міні-ігри, електродвигун, транзистор, сервопривід.
Євген Аджимян, викладач робототехніки, працював у приватній компанії з розробки та виробництва електроніки та промислової автоматики, займається впровадженням сучасних електронних та програмних рішень для промислових та технологічних процесів. Приймав участь у розробці та серійному виробництві системи керування автомобільним двигуном, допоміжних електронних систем автомобіля; досліджував та впроваджував системи безперервного контролю та автоматизованого керування металургійним процесом. Завершив із відзнакою магістратуру факультету радіоелектроніки та телекомунікацій національного університету «Запорізька політехніка».
12+, знання англійської, інтерес до соцмереж, смартфонів/планшетів, наявність власного акаунту у будь-якій соцмережі, здатність і бажання самостійно додатково розбирати тему за посиланнями, виконувати практичні домашні завдання
Вводна частина: інформаційна безпека/ази роботи з інформацією, соцмережами. Власний бренд: елементарний маркетинг. Контент: створення різних типів контенту - текст, фото, відео, аудіо, анімація, провокація як контент. Інструменти для створення контенту. Стратегія й планування маркетингової кампанії. Портрет ЦА, взаємодія з ЦА а різних етапах. Побудова сайту, робота з простими пошуковими роботами. Алгоритми просування бренду: SMM, SMM+SEO. Переваги й недоліки різних соцмереж. Комбінації соцмереж і кампанії у залежності від портрету ЦА. Брудні технології: які існують, як з ними боротися, чи варто самим використовувати.
Євген Міхін, за освітою журналіст-міжнародник. Працював ведучим на всіх центральних каналах і радіостанціях, журналістом у полі, міжнародником у відрядженнях, оператором, звукорежисером, режисером монтажу. Універсал зі створення найрізноманітнішого контенту. Останніх 10 років поєднував роботу у традиційних ЗМІ із цифровими медіа. Працював у діджиталі в Україні й за кордоном. Живе в Португалії на острові Мадейра.
14+
Електронна будова атома. Фізичні основи, сучасна квантово-механічна модель будови атома, заповнення енергетичних рівнів для елементів Хімічний зв'язок. Ковалентний, металічний та йонний тип зв'язків, кристалічні гратки та їх комп'ютерна візуалізація за допомогою програми Mercury Комп'ютерні методи моделювання молекул. Метод молекулярної механіки, моделювання та дослідження міжмолекулярних взаємодій Типи хімічних реакцій, термохімія. Ідеальний газ, перший закон термодинаміки, ентальпія, ентропія, вільна енергія Гіббса, закон Гесса Хімічна кінетика, рівновага. Швидкість хімічної реакції, порядок реакції, теорія перехідного стану, каталіз, фізична та хімічна рівновага, константа рівноваги, принцип Ле Шательє Кислоти та основи, окисно-відновні процеси. Теорії кислот та основ Арреніуса, Бренстеда-Лоурі та Льюїса, процеси окиснення та відновлення
Вадим Швед, викладач хімії, працює в приватній лабораторії синтезу органічних сполук, займається науковою діяльністю пов'язаною з синтезом та дослідженням властивостей супрамолекулярних сполук каліксаренів на базі науково-виробничого підприємства "І.Ф. ЛАБ"
15+, знання загальної хімії
електронна будова атома: фізичні основи, сучасна квантово-механічна модель будови атома, заповнення енергетичних рівнів для елементів хімічний зв'язок: ковалентний, металічний та йонний тип зв'язків; ковалентні та нековалентні (міжмолекулярні) взаємодії; теорія гібридизації атомних орбіталей; структури органічних молекул: карбоновий скелет, функціональні групи, номенклатура органічних сполук, знайомство з відомими представниками органічних молекул. комп'ютерні програми для графічного зображення молекул: ChemDraw, ChemSketch, BIOVIA Draw методи комп'ютерного моделювання молекул: класифікація методів моделювання на основі теорії класичної та квантової фізики метод молекулярної механіки: теоретичні основи, знайомство з програмою PCMODEL, моделювання органічних молекул та дослідження їх фізичних параметрів, вивчення міжмолекулярних взаємодій, моделювання пептидів, ліпідів, вуглеводів, нуклеїнових кислот та біологічно-активних речовин. стереохімія: конформаційна та конфігураційна ізомерії, цис-транс ізомерія та хіральність, R,S-номенклатура, оптична активність, комп'ютерне моделювання стереоізомерів кислоти та основи: теорії кислот та основ Арреніуса, Бренстеда-Лоурі та Льюїса, константа електролітичної дисоціації, водневий показчик рН, рКа та рКb, основність та кислотність органічних сполук реакції органічних сполук: класифікація реакцій в органічній хімії, поняття про механізм реакції, нуклеофіли, електрофіли та радикали, реакції електрофільного та нуклеофільного заміщення та приєднання, реакції елімінування, радикальні реакції заміщення та ін методи квантової хімії: теоретичні основи, метод молекулярних орбіталей, знайомство з програмою HyperChem, моделювання органічних молекул та дослідження їх фізичних параметрів за допомогою напівемпіричного методу, розрахунок енергій молекулярних орбіталей
Вадим Швед, викладач хімії, працює в приватній лабораторії синтезу органічних сполук, займається науковою діяльністю пов'язаною з синтезом та дослідженням властивостей супрамолекулярних сполук каліксаренів на базі науково-виробничого підприємства "І.Ф. ЛАБ"
12+
1. Мистецтво Стародавньої Греції та Риму, 2. «Прекрасне» у Середні віки, 3. Італійський і Північний Ренесанс: творчість да Вінчі, Рафаеля, Мікеланджело, Дюрера, 4. «Складки матерії – вигини в душі»: мистецтво епохи бароко, 5. Класицизм і Рококо, 6. Мистецтво «прекрасної епохи», 7. Концептуальне мистецтво. Акціонізм. 8. Альбертина у Відні, 9. Музей історії мистецтв у Відні, 10. Гліптотека Копенгагена, 11. Лувр (Париж), 12. Гелерея Боргезе в Римі, 13. Галерея Уффіці у Флоренції, 14. Національний музей західного і східного мистецтв імені Богдана та Варвари Ханенків у Києві.
Ілля Левченко, завершив із відзнакою історичний факультет Київського національного університету імені Тараса Шевченка, магістрант кафедри історії мистецтв. Дослідник комеморативних практик репрезентації Джеймса І Стюарта (1603-1640). Цікавиться методологією історії, сучасним історіографічним процесом, взаємодією тексту й образу в різнотипних джерелах. Тричі лауреат стипендії Президента України (2017, 2018, 2019). Учасник Міжнародної програми GLOBE (Таллін-Неліярве, 3-6 серпня 2016). Переможець Міжнародного етапу конкурсу учнівської та студентської творчості імені Тараса Шевченка (2018, 2019).
16+
1. Всесвітня історія, світова історія, глобальна історія.2. Періодизація світової історії (Античність, Середньовіччя, Нова доба, Новітня доба). 3. Основні тенденції Античності і Середньовіччя. 4. Основні тенденції Нової і Новітньої доби. 5. Поняття «глобальна історія», «глобалізація», «глокалізація». 6. Обговорення концепції Т. Фрідмена та (або) Баумана. 7. Обговорення концепції Дж. Адельмана. 8. Обговорення концепції Дж. ді Джонг. 9. Міжнародні відносини після Другої світової війни: глобальний безлад? (дискусія). 10. Робота в групах: «Історія з глобальної перспективи».
Ілля Левченко, завершив із відзнакою історичний факультет Київського національного університету імені Тараса Шевченка, магістрант кафедри історії мистецтв. Дослідник комеморативних практик репрезентації Джеймса І Стюарта (1603-1640). Цікавиться методологією історії, сучасним історіографічним процесом, взаємодією тексту й образу в різнотипних джерелах. Тричі лауреат стипендії Президента України (2017, 2018, 2019). Учасник Міжнародної програми GLOBE (Таллін-Неліярве, 3-6 серпня 2016). Переможець Міжнародного етапу конкурсу учнівської та студентської творчості імені Тараса Шевченка (2018, 2019).
знання матеріалу попереднього року навчання
Олена Павлюк, викладач математики та фізики, магістр з відзнакою Київського Університету імені Бориса Грінченка за спеціальністю: математика; бакалавр Східноєвропейського Національного Університету імені Лесі Українки за спеціальністю: теоретична фізика. Випускниця програми лідерського розвитку "Навчай для України" (2019). Учасниця Europe Multipliers’ Summit у Відні, Австрія (2019); учасниця міжнародного освітнього обміну “Sprout to be teach” у Брюсселі, Бельгія (2019).
Юлія Романів, викладач математики та фізики в школі #brobots. Закінчила магістратуру ТНПУ ім. В. Гнатюка. Протягом останніх шести років - викладач індивідуальних занять для дітей різних вікових груп та дітей з обмеженими можливостями. З точки зору наукової діяльності, займалася дослідженням дидактичного забезпечення вивчення лінійної алгебри в середовищі Moodle. Цікавиться психологією особистості та аналітикою консолідованої інформації.
знання матеріалу попереднього року навчання
Юлія Романів, викладач математики та фізики в школі #brobots. Закінчила магістратуру ТНПУ ім. В. Гнатюка. Протягом останніх шести років - викладач індивідуальних занять для дітей різних вікових груп та дітей з обмеженими можливостями. З точки зору наукової діяльності, займалася дослідженням дидактичного забезпечення вивчення лінійної алгебри в середовищі Moodle. Цікавиться психологією особистості та аналітикою консолідованої інформації.
Цей курс буде корисний дітям, що хочуть наздогнати шкільну програму з фізики або для учнів, що навчаються дистанційно та потребують додаткової допомоги від викладача. На початку курсу учні будуть повторювати матеріал попередніх років. Після цього почнеться вивчення матеріалу поточного року. Для кожного класу сформується окрема група.
знання матеріалу попереднього року навчання
Олена Павлюк, викладач математики та фізики, магістр з відзнакою Київського Університету імені Бориса Грінченка за спеціальністю: математика; бакалавр Східноєвропейського Національного Університету імені Лесі Українки за спеціальністю: теоретична фізика. Випускниця програми лідерського розвитку "Навчай для України" (2019). Учасниця Europe Multipliers’ Summit у Відні, Австрія (2019); учасниця міжнародного освітнього обміну “Sprout to be teach” у Брюсселі, Бельгія (2019).
знання матеріалу попереднього року навчання
Наталія Камо, вчителька української мови та літератури в школі #brobots, цікавиться темою формування національної свідомості на уроках української мови і літератури. Вивчає біографії українських письменників і поетів із позиції успішних рольових моделей.
Надія Кудринецька, філологиня, вчителька української мови та літератури в школі #brobots. Понад 20 років працює над створенням різноманітних книжкових проєктів: перекладає та редагує тексти на замовлення для понад десяти видавництв, як-от: видавництво «Києво-Могилянська Академія», «Наш формат», видавництво Старого Лева, «Книголав», «Брайт Букс», «Віват», «Жорж», та ін. Близько семи років очолювала книжковий відділ у провідному видавництві педагогічної літератури «Шкільний світ», готуючи до друку книжки для педагогічної спільноти, які містили напрацювання педагогів України, теоретичні і практичні дослідження, методики, проєктну діяльність тощо.
Нині поєднує редакторський фах з викладанням української мови та літератури для школярів та студентів, впроваджуючи на практиці здобутий досвід.
знання матеріалу попереднього року навчання
Наталія Камо, вчителька української мови та літератури в школі #brobots, цікавиться темою формування національної свідомості на уроках української мови і літератури. Вивчає біографії українських письменників і поетів із позиції успішних рольових моделей.
Надія Кудринецька, філологиня, вчителька української мови та літератури в школі #brobots. Понад 20 років працює над створенням різноманітних книжкових проєктів: перекладає та редагує тексти на замовлення для понад десяти видавництв, як-от: видавництво «Києво-Могилянська Академія», «Наш формат», видавництво Старого Лева, «Книголав», «Брайт Букс», «Віват», «Жорж», та ін. Близько семи років очолювала книжковий відділ у провідному видавництві педагогічної літератури «Шкільний світ», готуючи до друку книжки для педагогічної спільноти, які містили напрацювання педагогів України, теоретичні і практичні дослідження, методики, проєктну діяльність тощо.
Нині поєднує редакторський фах з викладанням української мови та літератури для школярів та студентів, впроваджуючи на практиці здобутий досвід.
Кловський узвіз 8,
Київ, Україна, 01021