fbpx

технічні та шкільні

гуртки  онлайн 

Програмування, створення ігор,
дизайн і багато іншого у зручний час вдома

Запис відкрито! Групи стартують по мірі формування.

гуртки #brobots  онлайн 

Всі заняття проводяться викладачами наживо в режимі відеочату. Учень має можливість відразу ставити всі питання і з'ясовувати для себе незрозумілі моменти.

Заняття проходять за чітким розкладом, є самостійні завдання  з контролем їх виконання. Це дисциплінує учня, не дає розслабитись і “забити” на навчання.

Максимум 8 учнів в групі.
Це дає змогу викладачу приділити максимум уваги для кожного учня.

Багато уваги приділяється самостійній роботі учня поза заняттями. Ми привчаємо дітей до самодисципліни та самонавчання.

Учень може ставити питання викладачу та отримувати відповіді за межами уроку. Комунікація вчителів та групи продовжується навіть після уроку у telegram.

для навчання  потрібно 

Ноутбук

Чи комп'ютер, що під'єднано до Інтернету.Ми рекомендуємо використовувати саме ноутбук для зручного виконання завдань. Смартфон чи планшет значно знижує ефективність уроку.

Мікрофон

Звичайно ж викладач має чути запитання від учня.Тому для навчання необхідно мати мікрофон чи гарнітуру.Зазвичай, і мікрофон, і колонки вбудовані у ноутбук, тому окремо їх купляти не треба.

Вебкамера

Рекомендуємо, але не наполягаємо, мати вебкамеру. Адже, за нашим досвідом, коли вчитель бачить реакцію учнів - це значно підвищує ефективність навчального процесу.

вартість та  знижки 

одна група

2 години та тиждень
Навчайтесь у будь-якій технічнй групі,
отримайте сучасні знання і навички.​
200₴ за заняття
  • Заняття 2 рази на тиждень по 1 год.
  • Вартість за 4 тижні складе 1600₴​

дві групи

4 години та тиждень
Обирайте дві будь-які технічні групи за вибором,
та отримайте більше знань!
185₴ за заняття
  • Заняття 4 рази на тиждень по 1 год.
  • Вартість за 4 тижні складе 2960₴
Найкраще

 технічні  групи на 2022/23 рік

 молодші  групи (3-5 класи)

Деталі та запис на гурток

 Scratch  Програмування для найменших

Двічі на тиждень по 60 хвилин

48 занять

Раз на тиждень на вихідних

Молодші групи 3-5 класи

Курс присвячений основам програмування у візуальному середовищі Scratch. Також передбачається детальна робота з базовими структурами алгоритмів, які є платформою програмування в цілому, незалежно від вибору мови. Завдяки цьому середовищу діти зможуть створювати власні анімовані та інтерактивні історії, ігри та моделі. Основна мета курсу: вивчення основ програмування Scratch та основних принципів об’єктно-орієнтованого і багатопоточного програмування.

Вимоги до учнів:

8+

Знання після навчання:

Розуміння процесу алгоритмізації, використання базових структур алгоритмів та їх поєднання при створенні різноманітних проектів; навички програмування в середовищі Scratch використовуються для початкового знайомства з програмуванням Arduino.

Викладач:

Ірина Дуга, вчитель математики та інформатики (2002р. закінчила ХДПУ; 2012 р. — курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників – вчитель І-ої категорії (Київський університет імені Бориса Грінченка. Інститут післядипломної освіти; 2015р. - курси академії Cisco IT-інструктор). Улюблені заняття: подорожі, перегляд фільмів, робототехніка.

 Записатись  на гурток

Scratch – програмування для найменших

Деталі та запис на гурток

 Scratch  Програмування для найменших

Двічі на тиждень по 60 хвилин

48 занять

Раз на тиждень на вихідних

Молодші групи 3-5 класи

Курс присвячений основам програмування у візуальному середовищі Scratch. Також передбачається детальна робота з базовими структурами алгоритмів, які є платформою програмування в цілому, незалежно від вибору мови. Завдяки цьому середовищу діти зможуть створювати власні анімовані та інтерактивні історії, ігри та моделі. Основна мета курсу: вивчення основ програмування Scratch та основних принципів об’єктно-орієнтованого і багатопоточного програмування.

Вимоги до учнів:

8+

Знання після навчання:

Розуміння процесу алгоритмізації, використання базових структур алгоритмів та їх поєднання при створенні різноманітних проектів; навички програмування в середовищі Scratch використовуються для початкового знайомства з програмуванням Arduino.

Викладач:

Ірина Дуга, вчитель математики та інформатики (2002р. закінчила ХДПУ; 2012 р. — курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників – вчитель І-ої категорії (Київський університет імені Бориса Грінченка. Інститут післядипломної освіти; 2015р. - курси академії Cisco IT-інструктор). Улюблені заняття: подорожі, перегляд фільмів, робототехніка.

 Записатись  на гурток

Деталі та запис на гурток

 Construct 3  Основи створення 2D ігор

Двічі на тиждень по 60 хвилин

48 занять

Молодші групи 5-6 класи

Старші групи 7-11 класи

Початковий курс для новачків. Знайомство та практична робота з Construct 3, гейм-дізайнінг, левел-дізайнінг, створення комп’ютерних ігор на базі Construct 3.Construct 3 – це новий потужний ігровий HTML5 конструктор для створення 2D ігор. Він дозволяє будь-якому охочому робити свої власні ігри без програмування і скриптів! Ідеальний для новачків і досить потужний для професіоналів – дозволяє створювати ігри в рази швидше, ніж при програмуванні!

Вимоги до учнів:

10+

Викладач:

Денис Чеботаєв, викладач напрямку розробка ігор (Construct 3). top rated фрілансер, інді-розробник створив власний курс для поглибленого навчання gamedev‘у від самих азів до публікації проекту. Навчання охоплює різні рівні складності: від створення прототипів та до багатокористувацьких ігор за допомогою плагінів. має досвід роботи з клієнтами із різних країн, працює на постійній основі в британській компанії. Основні задачі студії — створення ігор різних жанрів, з сюжетними лініями та використанням кінематографічних відео, які рендиримо на Unreal Engine.

 Записатись  на гурток

Construct 3 – основи створення 2D ігор

Деталі та запис на гурток

 Construct 3  Основи створення 2D ігор

Двічі на тиждень по 60 хвилин

48 занять

Молодші групи 5-6 класи

Старші групи 7-11 класи

Початковий курс для новачків. Знайомство та практична робота з Construct 3, гейм-дізайнінг, левел-дізайнінг, створення комп’ютерних ігор на базі Construct 3.Construct 3 – це новий потужний ігровий HTML5 конструктор для створення 2D ігор. Він дозволяє будь-якому охочому робити свої власні ігри без програмування і скриптів! Ідеальний для новачків і досить потужний для професіоналів – дозволяє створювати ігри в рази швидше, ніж при програмуванні!

Вимоги до учнів:

10+

Викладач:

Денис Чеботаєв, викладач напрямку розробка ігор (Construct 3). top rated фрілансер, інді-розробник створив власний курс для поглибленого навчання gamedev‘у від самих азів до публікації проекту. Навчання охоплює різні рівні складності: від створення прототипів та до багатокористувацьких ігор за допомогою плагінів. має досвід роботи з клієнтами із різних країн, працює на постійній основі в британській компанії. Основні задачі студії — створення ігор різних жанрів, з сюжетними лініями та використанням кінематографічних відео, які рендиримо на Unreal Engine.

 Записатись  на гурток

Деталі та запис на гурток

 Roblox Studio  створення власних 3D світів

Двічі на тиждень по 60 хвилин

36 занять

Раз на тиждень на вихідних

Молодші групи 3-5 класи

Для тих, хто мріє про створення власних 3D – світів та програмування ігор в Roblox Studio, настав час навчитися це робити! Ви зможете створювати свої повноцінні ігри, розвити логічне та аналітичне мислення.


Знання мови Lua допоможе освоїти мови C #, Python або JavaScript. Робота з математичними операціями і векторами знадобиться на уроках математики, а навички використання циклів, функцій, змінних і умов – допоможе на інформатиці і при проходженні інших курсів.


На заняттях крок за кроком Ви освоїте ази побудови різновидів 3-D світів, а також навчитеся додавати в гру об’єкти, що рухаються і інтерактивні об’єкти оточення, впровадите ігрову валюту і запрограмуєте магазин. Налаштуєте зміну дня і ночі та створите ігрове меню.

Вимоги до учнів:

11+

План курсу:

• ієрархічна система взаємодії компонентів; • функціональна мова програмування Lua; • базові поняття програмування, які використовуються у всіх мовах; • модульна система об'єктів і ігрові карти; • розробка і планування рівнів.

Викладач:

Ірина Дуга, вчитель математики та інформатики (2002р. закінчила ХДПУ; 2012 р. — курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників – вчитель І-ої категорії (Київський університет імені Бориса Грінченка. Інститут післядипломної освіти; 2015р. - курси академії Cisco IT-інструктор). Улюблені заняття: подорожі, перегляд фільмів, робототехніка.

 Записатись  на гурток

Roblox Studio – створення власних 3D світів
Деталі та запис на гурток

 Roblox Studio  створення власних 3D світів

Двічі на тиждень по 60 хвилин

36 занять

Раз на тиждень на вихідних

Молодші групи 3-5 класи

Для тих, хто мріє про створення власних 3D – світів та програмування ігор в Roblox Studio, настав час навчитися це робити! Ви зможете створювати свої повноцінні ігри, розвити логічне та аналітичне мислення.


Знання мови Lua допоможе освоїти мови C #, Python або JavaScript. Робота з математичними операціями і векторами знадобиться на уроках математики, а навички використання циклів, функцій, змінних і умов – допоможе на інформатиці і при проходженні інших курсів.


На заняттях крок за кроком Ви освоїте ази побудови різновидів 3-D світів, а також навчитеся додавати в гру об’єкти, що рухаються і інтерактивні об’єкти оточення, впровадите ігрову валюту і запрограмуєте магазин. Налаштуєте зміну дня і ночі та створите ігрове меню.

Вимоги до учнів:

11+

План курсу:

• ієрархічна система взаємодії компонентів; • функціональна мова програмування Lua; • базові поняття програмування, які використовуються у всіх мовах; • модульна система об'єктів і ігрові карти; • розробка і планування рівнів.

Викладач:

Ірина Дуга, вчитель математики та інформатики (2002р. закінчила ХДПУ; 2012 р. — курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників – вчитель І-ої категорії (Київський університет імені Бориса Грінченка. Інститут післядипломної освіти; 2015р. - курси академії Cisco IT-інструктор). Улюблені заняття: подорожі, перегляд фільмів, робототехніка.

 Записатись  на гурток

 середні та старші  групи (6-11 класи)

Деталі та запис на гурток

 Python  Програмування для дітей та підлітків

Двічі на тиждень по 60 хвилин

48 занять

Молодші групи 6-8 класи

Старші групи 9-11 класи

Курс присвячений вивченню сучасної простої та функціональної мови Python. Ключовими фішками курсу є багато практики і максимальна адаптованість для дітей та підлітків, адже цей курс створювали самі підлітки що вивчали мову Python нещодавно і тому знаються на тому як зробити вивчення цієї мови цікавим та зрозумілим.

Вимоги до учнів:

12+

План курсу:

Налаштування, print, input, змінні. Типи даних. If-else, логічні оператори. While, for, range. Списки. Break, continue, len(). Функції, аргументи. Помилки, try-except, raise. Модулі, PIP, matplotlib. Словники, Кортежі, набори. ООП, класи. Фреймворки tkinter, pygame. Розробка власної гри.

Викладач:

Сергій Дуга, вивчає Python вже більше чотирьох років, з них майже два викладає. Крутяцьки випустив вже 5 груп із Python.

 Записатись  на гурток

Python – програмування для підлітків

Деталі та запис на гурток

 Python  Програмування для дітей та підлітків

Двічі на тиждень по 60 хвилин

48 занять

Молодші групи 6-8 класи

Старші групи 9-11 класи

Курс присвячений вивченню сучасної простої та функціональної мови Python. Ключовими фішками курсу є багато практики і максимальна адаптованість для дітей та підлітків, адже цей курс створювали самі підлітки що вивчали мову Python нещодавно і тому знаються на тому як зробити вивчення цієї мови цікавим та зрозумілим.

Вимоги до учнів:

12+

План курсу:

Налаштування, print, input, змінні. Типи даних. If-else, логічні оператори. While, for, range. Списки. Break, continue, len(). Функції, аргументи. Помилки, try-except, raise. Модулі, PIP, matplotlib. Словники, Кортежі, набори. ООП, класи. Фреймворки tkinter, pygame. Розробка власної гри.

Викладач:

Сергій Дуга, вивчає Python вже більше чотирьох років, з них майже два викладає. Крутяцьки випустив вже 5 груп із Python.

 Записатись  на гурток

Деталі та запис на гурток

 Construct 3  Основи створення 2D ігор

Двічі на тиждень по 60 хвилин

48 занять

Молодші групи 5-6 класи

Старші групи 7-11 класи

Початковий курс для новачків. Знайомство та практична робота з Construct 3, гейм-дізайнінг, левел-дізайнінг, створення комп’ютерних ігор на базі Construct 3.Construct 3 – це новий потужний ігровий HTML5 конструктор для створення 2D ігор. Він дозволяє будь-якому охочому робити свої власні ігри без програмування і скриптів! Ідеальний для новачків і досить потужний для професіоналів – дозволяє створювати ігри в рази швидше, ніж при програмуванні!

Вимоги до учнів:

10+

Викладач:

Денис Чеботаєв, викладач напрямку розробка ігор (Construct 3). top rated фрілансер, інді-розробник створив власний курс для поглибленого навчання gamedev‘у від самих азів до публікації проекту. Навчання охоплює різні рівні складності: від створення прототипів та до багатокористувацьких ігор за допомогою плагінів. має досвід роботи з клієнтами із різних країн, працює на постійній основі в британській компанії. Основні задачі студії — створення ігор різних жанрів, з сюжетними лініями та використанням кінематографічних відео, які рендиримо на Unreal Engine.

 Записатись  на гурток

Construct 3 – основи створення 2D ігор

Деталі та запис на гурток

 Construct 3  Основи створення 2D ігор

Двічі на тиждень по 60 хвилин

48 занять

Молодші групи 5-6 класи

Старші групи 7-11 класи

Початковий курс для новачків. Знайомство та практична робота з Construct 3, гейм-дізайнінг, левел-дізайнінг, створення комп’ютерних ігор на базі Construct 3.Construct 3 – це новий потужний ігровий HTML5 конструктор для створення 2D ігор. Він дозволяє будь-якому охочому робити свої власні ігри без програмування і скриптів! Ідеальний для новачків і досить потужний для професіоналів – дозволяє створювати ігри в рази швидше, ніж при програмуванні!

Вимоги до учнів:

10+

Викладач:

Денис Чеботаєв, викладач напрямку розробка ігор (Construct 3). top rated фрілансер, інді-розробник створив власний курс для поглибленого навчання gamedev‘у від самих азів до публікації проекту. Навчання охоплює різні рівні складності: від створення прототипів та до багатокористувацьких ігор за допомогою плагінів. має досвід роботи з клієнтами із різних країн, працює на постійній основі в британській компанії. Основні задачі студії — створення ігор різних жанрів, з сюжетними лініями та використанням кінематографічних відео, які рендиримо на Unreal Engine.

 Записатись  на гурток

Деталі та запис на гурток

  Photoshop  Основи растрового редагування

Двічі на тиждень по 60 хвилин

48 занять

Середні та старші групи 6-11 класи

Курс присвячений основам роботі у програмі Adobe Photoshop. Вчимось працювати із растровою графікою.Під час проходження цього курсу засвоїмо всі необхідні прийоми при обробці різних зображень. Дізнаємося що таке шари, маски, корекція кольору і т.д. Будемо вміти обробляти фотографії, застосовувати спеціальні ефекти, створювати та редагувати растрові та векторні ілюстрації та багато іншого.

Вимоги до учнів:

11+

Викладач:

Тимофій ПлаховВеб-дизайнер, ілюстратор, CNC operator, має досвід понад 4 роки роботи в таких програмах як Photoshop, Illustrator, Fusion 360 (3-д моделювання), After Effects, Tilda, Figma. Працював з такими компаніями як Uklon, Бюро Perekladu, LED Bro, Демократична Сокира, Ajax.

 Записатись  на гурток

Photoshop – основи растрового редагування

Деталі та запис на гурток

  Photoshop  Основи растрового редагування

Двічі на тиждень по 60 хвилин

48 занять

Середні та старші групи 6-11 класи

Курс присвячений основам роботі у програмі Adobe Photoshop. Вчимось працювати із растровою графікою.Під час проходження цього курсу засвоїмо всі необхідні прийоми при обробці різних зображень. Дізнаємося що таке шари, маски, корекція кольору і т.д. Будемо вміти обробляти фотографії, застосовувати спеціальні ефекти, створювати та редагувати растрові та векторні ілюстрації та багато іншого.

Вимоги до учнів:

11+

Викладач:

Тимофій ПлаховВеб-дизайнер, ілюстратор, CNC operator, має досвід понад 4 роки роботи в таких програмах як Photoshop, Illustrator, Fusion 360 (3-д моделювання), After Effects, Tilda, Figma. Працював з такими компаніями як Uklon, Бюро Perekladu, LED Bro, Демократична Сокира, Ajax.

 Записатись  на гурток

Деталі та запис на гурток

  Illustrator  Основи векторного редагування

Двічі на тиждень по 60 хвилин

48 занять

Середні та старші групи 6-11 класи

Курс присвячений основам роботі у програмі Adobe Illustrator. Вчимось працювати із векторною графікою.Під час проходження цього курсу засвоїмо всі необхідні прийоми при обробці різних зображень. Дізнаємося що таке шари, маски, корекція кольору і т.д.Будемо вміти обробляти фотографії, застосовувати спеціальні ефекти, створювати та редагувати растрові та векторні ілюстрації та багато іншого.

Вимоги до учнів:

12+

Викладач:

Тимофій ПлаховВеб-дизайнер, ілюстратор, CNC operator, має досвід понад 4 роки роботи в таких програмах як Photoshop, Illustrator, Fusion 360 (3-д моделювання), After Effects, Tilda, Figma. Працював з такими компаніями як Uklon, Бюро Perekladu, LED Bro, Демократична Сокира, Ajax.

 Записатись  на гурток

Illustrator – основи векторного редагування

Деталі та запис на гурток

  Illustrator  Основи векторного редагування

Двічі на тиждень по 60 хвилин

48 занять

Середні та старші групи 6-11 класи

Курс присвячений основам роботі у програмі Adobe Illustrator. Вчимось працювати із векторною графікою.Під час проходження цього курсу засвоїмо всі необхідні прийоми при обробці різних зображень. Дізнаємося що таке шари, маски, корекція кольору і т.д.Будемо вміти обробляти фотографії, застосовувати спеціальні ефекти, створювати та редагувати растрові та векторні ілюстрації та багато іншого.

Вимоги до учнів:

12+

Викладач:

Тимофій ПлаховВеб-дизайнер, ілюстратор, CNC operator, має досвід понад 4 роки роботи в таких програмах як Photoshop, Illustrator, Fusion 360 (3-д моделювання), After Effects, Tilda, Figma. Працював з такими компаніями як Uklon, Бюро Perekladu, LED Bro, Демократична Сокира, Ajax.

 Записатись  на гурток

Деталі та запис на гурток

 Premiere та AfterEffects 
Основи відеомонтажу

Двічі на тиждень по 60 хвилин

36 годин

Середні та старші групи 6-11 класи

Після закінчення ви будете вміти:
Монтувати відео та звукові ефекти, створювати титри, створювати звукові ефекти, мікшіровть звук, створювати відеоефекти, працювати зі статичними зображеннями, аудіо та відео файлами. Ви також навчитеся створювати складні заставки для фільмів і телебачення, створювати відеоефекти, виконувати колірну корекцію відеоматеріалів, поєднувати акторів і довільний задній фон, використовувати спецефекти для створення вибухів, вогню, диму, фейверков, води.

Тема N1. “Знайомство з системою Adobe Premiere”
Тема N2. “Анімація і відеоефекти”
Тема N3. “Робота з титрами”
Тема N4. “Робота зі звуком”
Тема N5. “Комплексний монтаж відео”
Тема N6. “Рендер”. Висновок готового фільму, огляд форматів.
Тема N7. “Знайомство з системою Adobe AfterEffects. Композітінг”
Тема N8. “Управління проектом і переглядом відеоматеріалу”
Тема N9. “Багатошарові композиції. Створення складної анімації в курсі відео графіки”
Тема N10. “Робота з тривимірними шарами. Створення спецефектів”
Тема N11. “Робота зі спецефектами в курсі відео графіки”
Тема N12. “Робота зі звуком в AfterEffects. Комплексний композітінг”

Вимоги до учнів:

12+

Викладач:

Ігор Мироненко, керівник майстерні Аудіовізуального мистецтва та анімації “Дві Черешні”. У 2002 році закінчив Сумський Державний Університет, магістрант кафедри Процесів та обладнання хімічних виробництв. Працював інженером-проектувальником у ПАТ “Укрхімпроект”. Засновник Відкритої майстерні “Bobry.in.ua”. Займається популяризацією та впровадженням адитивних технологій та автоматизованих систем.

 Записатись  на гурток

Premiere та AfterEffects – основи відеомонтажу
Деталі та запис на гурток

 Premiere та AfterEffects 
Основи відеомонтажу

Двічі на тиждень по 60 хвилин

36 годин

Середні та старші групи 6-11 класи

Після закінчення ви будете вміти:
Монтувати відео та звукові ефекти, створювати титри, створювати звукові ефекти, мікшіровть звук, створювати відеоефекти, працювати зі статичними зображеннями, аудіо та відео файлами. Ви також навчитеся створювати складні заставки для фільмів і телебачення, створювати відеоефекти, виконувати колірну корекцію відеоматеріалів, поєднувати акторів і довільний задній фон, використовувати спецефекти для створення вибухів, вогню, диму, фейверков, води.

Тема N1. “Знайомство з системою Adobe Premiere”
Тема N2. “Анімація і відеоефекти”
Тема N3. “Робота з титрами”
Тема N4. “Робота зі звуком”
Тема N5. “Комплексний монтаж відео”
Тема N6. “Рендер”. Висновок готового фільму, огляд форматів.
Тема N7. “Знайомство з системою Adobe AfterEffects. Композітінг”
Тема N8. “Управління проектом і переглядом відеоматеріалу”
Тема N9. “Багатошарові композиції. Створення складної анімації в курсі відео графіки”
Тема N10. “Робота з тривимірними шарами. Створення спецефектів”
Тема N11. “Робота зі спецефектами в курсі відео графіки”
Тема N12. “Робота зі звуком в AfterEffects. Комплексний композітінг”

Вимоги до учнів:

12+

Викладач:

Ігор Мироненко, керівник майстерні Аудіовізуального мистецтва та анімації “Дві Черешні”. У 2002 році закінчив Сумський Державний Університет, магістрант кафедри Процесів та обладнання хімічних виробництв. Працював інженером-проектувальником у ПАТ “Укрхімпроект”. Засновник Відкритої майстерні “Bobry.in.ua”. Займається популяризацією та впровадженням адитивних технологій та автоматизованих систем.

 Записатись  на гурток

Деталі та запис на гурток

  Blender  Моделювання 3D персонажів

Двічі на тиждень по 60 хвилин

72 годин

Середні та старші групи 6-11 класи

Цей курс навчить вас усьому, що важливо для початку вашої творчої подорожі як 3D-художника. Пояснено всі найважливіші фундаментальні принципи, інструменти, налаштування та робочі процеси, і ви вивчите повний цикл дій для створення простих, але красивих 3D-анімацій

 

Тема N1. ”Знайомство з Blender. Введення у 3D моделювання. Початок роботи”
Тема N2. “Основи інтерфейсу користувача”
Тема N3. “Основи роботи з 3D-об’єктами”
Тема N4. “Основи моделювання”
Тема N5. “Вправа: Моделювання науково-фантастичної сцени”
Тема N6. “Текстури.Матеріалознавство”
Тема N7. “Вправа: Текстурування науково-фантастичної сцени”
Тема N8. “Основи симуляції частинок”
Тема N9. “Вправа: Монтаж науково-фантастичної сцени”
Тема N10. “Основи освітлення”
Тема N11. “Вправа: Освітлення науково-фантастичної сцени”
Тема N12. “Основи анімації”
Тема N13. “Вправа: Анімація науково-фантастичної сцени”
Тема N14. “Основи візуалізації”
Тема N15. “Вправа: рендеринг науково-фантастичної сцени”
Тема N16. Бонус “UV розгортка та розпис текстур”

Вимоги до учнів:

12+

Викладач:

Ігор Мироненко, керівник майстерні Аудіовізуального мистецтва та анімації “Дві Черешні”. У 2002 році закінчив Сумський Державний Університет, магістрант кафедри Процесів та обладнання хімічних виробництв. Працював інженером-проектувальником у ПАТ “Укрхімпроект”. Засновник Відкритої майстерні “Bobry.in.ua”. Займається популяризацією та впровадженням адитивних технологій та автоматизованих систем.

 Записатись  на гурток

Blender – моделювання 3D персонажів

Деталі та запис на гурток

  Blender  Моделювання 3D персонажів

Двічі на тиждень по 60 хвилин

72 годин

Середні та старші групи 6-11 класи

Цей курс навчить вас усьому, що важливо для початку вашої творчої подорожі як 3D-художника. Пояснено всі найважливіші фундаментальні принципи, інструменти, налаштування та робочі процеси, і ви вивчите повний цикл дій для створення простих, але красивих 3D-анімацій

 

Тема N1. ”Знайомство з Blender. Введення у 3D моделювання. Початок роботи”
Тема N2. “Основи інтерфейсу користувача”
Тема N3. “Основи роботи з 3D-об’єктами”
Тема N4. “Основи моделювання”
Тема N5. “Вправа: Моделювання науково-фантастичної сцени”
Тема N6. “Текстури.Матеріалознавство”
Тема N7. “Вправа: Текстурування науково-фантастичної сцени”
Тема N8. “Основи симуляції частинок”
Тема N9. “Вправа: Монтаж науково-фантастичної сцени”
Тема N10. “Основи освітлення”
Тема N11. “Вправа: Освітлення науково-фантастичної сцени”
Тема N12. “Основи анімації”
Тема N13. “Вправа: Анімація науково-фантастичної сцени”
Тема N14. “Основи візуалізації”
Тема N15. “Вправа: рендеринг науково-фантастичної сцени”
Тема N16. Бонус “UV розгортка та розпис текстур”

Вимоги до учнів:

12+

Викладач:

Ігор Мироненко, керівник майстерні Аудіовізуального мистецтва та анімації “Дві Черешні”. У 2002 році закінчив Сумський Державний Університет, магістрант кафедри Процесів та обладнання хімічних виробництв. Працював інженером-проектувальником у ПАТ “Укрхімпроект”. Засновник Відкритої майстерні “Bobry.in.ua”. Займається популяризацією та впровадженням адитивних технологій та автоматизованих систем.

 Записатись  на гурток

Деталі та запис на гурток

  Arduino  Основи робототехніки

Двічі на тиждень по 60 хвилин

48 занять

Середні та старші групи 6-11 класи

Курс розрахований на дітей, яких цікавить реальна робототехніка на базі відкритої платформи Arduino, що дозволяє збирати роботів, різноманітні пристрої, вивчати основи електроніки, програмування, макетування, та знайомитись із Інтернетом речей (IoT). Світ Arduino – це десятки тисяч датчиків, сенсорів, механізмів, контролерів, систем виводу інформації, світлових елементів, які можна поєднувати між собою, програмувати, створювати прототипи власних пристроїв та вивчати інженерну справу. Для участі в курсі треба придбати набір елементів вартістю 1499 грн. При оплаті за весь курс наперед ви отримуєте набір безкоштовно.

Вимоги до учнів:

12+

План курсу:

початок роботи, перша програма, блимаючий світлодіод, обробка помилок, поліцейська блимавка, світлофор, serial port, змінні, кнопки, digitalRead(), логічний вираз, перемикач для світлодіода, buzzer, потенціометр, analogRead(), Обробка значень з потенціометра, ШІМ, analogWrite(), Плавне вмикання та вимикання світлодіода, цикл while(), цикл for(), RGB-світлодіод, фоторезистор, автоматична система освітлення, ультразвуковий дальномір, ультразвуковий дальномір, бібліотеки, світлодіодна стрічка, random(), інфрачервоний приймач, інфрачервоний світлодіод, функції void() та int(), датчик DHT11, OLED-дисплей, метеостанція, міні-ігри, електродвигун, транзистор, сервопривід.

Викладач:

Тимофій ПлаховВеб-дизайнер, ілюстратор, CNC operator, має досвід понад 4 роки роботи в таких програмах як Photoshop, Illustrator, Fusion 360 (3-д моделювання), After Effects, Tilda, Figma. Працював з такими компаніями як Uklon, Бюро Perekladu, LED Bro, Демократична Сокира, Ajax.

 Записатись  на гурток

Arduino – основи робототехніки

Деталі та запис на гурток

  Arduino  Основи робототехніки

Двічі на тиждень по 60 хвилин

48 занять

Середні та старші групи 6-11 класи

Курс розрахований на дітей, яких цікавить реальна робототехніка на базі відкритої платформи Arduino, що дозволяє збирати роботів, різноманітні пристрої, вивчати основи електроніки, програмування, макетування, та знайомитись із Інтернетом речей (IoT). Світ Arduino – це десятки тисяч датчиків, сенсорів, механізмів, контролерів, систем виводу інформації, світлових елементів, які можна поєднувати між собою, програмувати, створювати прототипи власних пристроїв та вивчати інженерну справу. Для участі в курсі треба придбати набір елементів вартістю 1499 грн. При оплаті за весь курс наперед ви отримуєте набір безкоштовно.

Вимоги до учнів:

12+

План курсу:

початок роботи, перша програма, блимаючий світлодіод, обробка помилок, поліцейська блимавка, світлофор, serial port, змінні, кнопки, digitalRead(), логічний вираз, перемикач для світлодіода, buzzer, потенціометр, analogRead(), Обробка значень з потенціометра, ШІМ, analogWrite(), Плавне вмикання та вимикання світлодіода, цикл while(), цикл for(), RGB-світлодіод, фоторезистор, автоматична система освітлення, ультразвуковий дальномір, ультразвуковий дальномір, бібліотеки, світлодіодна стрічка, random(), інфрачервоний приймач, інфрачервоний світлодіод, функції void() та int(), датчик DHT11, OLED-дисплей, метеостанція, міні-ігри, електродвигун, транзистор, сервопривід.

Викладач:

Тимофій ПлаховВеб-дизайнер, ілюстратор, CNC operator, має досвід понад 4 роки роботи в таких програмах як Photoshop, Illustrator, Fusion 360 (3-д моделювання), After Effects, Tilda, Figma. Працював з такими компаніями як Uklon, Бюро Perekladu, LED Bro, Демократична Сокира, Ajax.

 Записатись  на гурток

Деталі та запис на гурток

 Fusion 360  Інженерне 3D моделювання

Двічі на тиждень по 60 хвилин

48 занять

Раз на тиждень на вихідних

Молодші групи 3-5 класи

Курс Fusion 360 призначений для людей які не знайомі з 3D – моделюванням але хочуть спробувати себе в ролі проектувальника. Даний курс це один великий урок протягом якого, ми вивчемо всі інструменти за допомогою яких ми моделюємо об’єкт.

Заняття побудовані таким чином, щоб торкнутися кожної теми, вивчити її на базовому рівні та на практиці перевірити як працює той чи інший інструмент. А також, отримати знання в яких ситуаціях використовувати певний інструмент для максимально швидкого і ефективного досягнення поставленої мети.

 

Весь курс ділиться на три теми:
– Model (Моделювання)
– Assemble (Збирання)
– Rendering (Візуалізація)
в кожній темі ми вивчимо основні її інструменти.

 

Самим об’єктом моделювання буде платформа Г’ю-Стюарта – а саме маніпулятор паралельної кінематики. Унікальність даного маніпулятора в тому що він володіє 6-ма ступенями свободи. Маніпулятор застосовується в космічній діяльності (стикування космічних кораблів), в ігровій індустрії (механізми віртуальної реальності), в позиціонуванню супутникових тарілок (для отримання точних координат), в кіноіндустрії (для зйомки різних об’єктів на зеленому тлі.). Платформа Г’ю – Стюарта застосовується в верстатобудуванні, підводних дослідженнях, авіаційних рятувальних операціях на морі, літальних тренажерах, позиціонуванні супутникових антен, в телескопах і в ортопедичній хірургії. Цей дивовижний пристрій ми і станемо моделювати!

Вимоги до учнів:

12+

Викладач:

Тимофій ПлаховВеб-дизайнер, ілюстратор, CNC operator, має досвід понад 4 роки роботи в таких програмах як Photoshop, Illustrator, Fusion 360 (3-д моделювання), After Effects, Tilda, Figma. Працював з такими компаніями як Uklon, Бюро Perekladu, LED Bro, Демократична Сокира, Ajax.

 Записатись  на гурток

Fusion 360 – інженерне 3D моделювання

Деталі та запис на гурток

 Fusion 360  Інженерне 3D моделювання

Двічі на тиждень по 60 хвилин

48 занять

Раз на тиждень на вихідних

Молодші групи 3-5 класи

Курс Fusion 360 призначений для людей які не знайомі з 3D – моделюванням але хочуть спробувати себе в ролі проектувальника. Даний курс це один великий урок протягом якого, ми вивчемо всі інструменти за допомогою яких ми моделюємо об’єкт.

Заняття побудовані таким чином, щоб торкнутися кожної теми, вивчити її на базовому рівні та на практиці перевірити як працює той чи інший інструмент. А також, отримати знання в яких ситуаціях використовувати певний інструмент для максимально швидкого і ефективного досягнення поставленої мети.

 

Весь курс ділиться на три теми:
– Model (Моделювання)
– Assemble (Збирання)
– Rendering (Візуалізація)
в кожній темі ми вивчимо основні її інструменти.

 

Самим об’єктом моделювання буде платформа Г’ю-Стюарта – а саме маніпулятор паралельної кінематики. Унікальність даного маніпулятора в тому що він володіє 6-ма ступенями свободи. Маніпулятор застосовується в космічній діяльності (стикування космічних кораблів), в ігровій індустрії (механізми віртуальної реальності), в позиціонуванню супутникових тарілок (для отримання точних координат), в кіноіндустрії (для зйомки різних об’єктів на зеленому тлі.). Платформа Г’ю – Стюарта застосовується в верстатобудуванні, підводних дослідженнях, авіаційних рятувальних операціях на морі, літальних тренажерах, позиціонуванні супутникових антен, в телескопах і в ортопедичній хірургії. Цей дивовижний пристрій ми і станемо моделювати!

Вимоги до учнів:

12+

Викладач:

Тимофій ПлаховВеб-дизайнер, ілюстратор, CNC operator, має досвід понад 4 роки роботи в таких програмах як Photoshop, Illustrator, Fusion 360 (3-д моделювання), After Effects, Tilda, Figma. Працював з такими компаніями як Uklon, Бюро Perekladu, LED Bro, Демократична Сокира, Ajax.

 Записатись  на гурток

 відгуки  наших учнів та батьків

 Записатись  на гурток