технічні гуртки

 онлайн 

Програмування, створення ігор,
дизайн і багато іншого у зручний час вдома

Запис відкрито! Старт навчання у вересні 2020

гуртки #brobots  онлайн 

Всі заняття проводяться викладачами наживо в режимі відеочату. Учень має можливість відразу ставити всі питання і з'ясовувати для себе незрозумілі моменти.

Заняття проходять за чітким розкладом, є самостійні завдання  з контролем їх виконання. Це дисциплінує учня, не дає розслабитись і “забити” на навчання.

Максимум 8 учнів в групі.
Це дає змогу викладачу приділити максимум уваги для кожного учня.

Багато уваги приділяється самостійній роботі учня поза заняттями. Ми привчаємо дітей до самодисципліни та самонавчання.

Учень може ставити питання викладачу та отримувати відповіді за межами уроку. Комунікація вчителів та групи продовжується навіть після уроку у telegram.

для навчання  потрібно 

Ноутбук

Чи комп'ютер, що під'єднано до Інтернету. Ми рекомендуємо використовувати саме ноутбук для зручного виконання завдань. Смартфон чи планшет значно знижує ефективність уроку.

Мікрофон

Звичайно ж викладач має чути запитання від учня. Тому для навчання необхідно мати мікрофон чи гарнітуру. Зазвичай, і мікрофон, і колонки вбудовані у ноутбук, тому окремо їх купляти не треба.

Вебкамера

Рекомендуємо, але не наполягаємо, мати вебкамеру. Адже, за нашим досвідом, коли вчитель бачить реакцію учнів - це значно підвищує ефективність навчального процесу.

вартість та  знижки 

одна група

2 години та тиждень
Навчайтесь у будь-якій технічнй групі,
отримайте сучасні знання і навички.​
150₴ за заняття
  • Заняття 2 рази на тиждень по 1 год.
  • Вартість за 4 тижні складе 1200₴​

дві групи

4 години та тиждень
Обирайте дві будь-які технічні групи за вибором,
та отримайте більше знань!
135₴ за заняття
  • Заняття 4 рази на тиждень по 1 год.
  • Вартість за 4 тижні складе 2160₴
Найкраще

три групи

6 години та тиждень
Отримайте максимально інтенсивне
навчання зі знижкою!
120₴ за заняття
  • Заняття 6 разів на тиждень по 1 год.
  • Вартість за 4 тижні складе 2880₴

 технічні  групи на 2020/21 рік

Scratch | Програмування для наймениших (3-5 клас)

Курс присвячений основам програмування у візуальному середовищі Scratch.
Передбачається детальна робота з базовими структурами алгоритмів, які є платформою програмування в цілому, незалежно від вибору мови в подальшому.
Курс розрахований на весь рік навчання, та складається з двох рівнів:
Рівень 1. Scratch 8+ | Базовий курс спеціального візуального програмування для дітей, завдяки якому діти навчаються створювати власні анімовані інтерактивні історії та власні програми з алгоритмами та логічними розгалуженням.
Рівень 2. Scratch + створення власних ігор | Продовжуємо більш поглиблено вивчати візуальне програмування Scratch та створюємо власні ігри. Наповнюємо ігровий світ власними персонажами та програмуємо логіку їх поведінки. Стаємо дизайнерами своєї справжньої гри.

Construct | Основи створення 2D ігор (4-6 та 6-8 класи)

Construct 2 - конструктор двовимірних ігор для Windows, що допоможе розібратися з процесом створення ігор.
Протягом занять:
+ створюємо різні ігрові історії: платформери, шутери, перегони, головоломки.
+ застосування фізики в іграх; додаємо різні відео-ефекти і їх комбінації;
+ створюємо різні рівні за допомогою потужного візуальний редактора; корисно для тих, хто вивчає мови програмування;
+ та ще багато іншого.

Python | Програмування для дітей та підлітків (6-10 клас)

Курс присвячений вивченню сучасної простої та функціональної мови Python.
+ Передбачається вивчення всіх базових структур мови, типів даних, циклів, розгалуджень, логічних операторів, функцій.
+ Додатково вивчаються різні середовища для програмування - Repl.it, Visual Studio Code, та інш.
+ В рамках курсу проходимо основи ООП - Object-Oriented Programming.
+ Робота із API на реальних прикладах
+ Репозиторії Git, GitHub.
+ Графічна бібліотека інтерфейсів Tkinter.
+ Pygame - модулі для Python, призначені для створення відеоігор.
+ Введення в алгоритми, Що це? Для чого потрібні? Де застосовуються?

Ключовими фішками курсу є багато практики і максимальна адаптованість для дітей та підлітків, адже цей курс створювали самі підлітки що вивчали мову Python нещодавно і тому знаються на тому як зробити вивчення цієї мови цікавим та зрозумілим.

Photoshop | Основи редагування (6-9 клас)

Курс присвячений вивченню основ редагування растрових зображень в популярному та сучасному редакторі. Photoshop - графічне середовище в основі якого лежить робота з растровою графікою . Людина, яка працює з фотографією, використовує графіку на професійному рівні обов'язково використовує Photoshop. Програма стала стандартом у світі створення обкладинок для сайтів, колажів для рекламних щитів, ретуш фотографій.

Навчання розраховано на пів року, проягом якого:
+ торкнемось кожної теми редактора та вивчимо її на базовому рівні
+ на практиці перевіримо як працює той чи інший інструмент.
+ отримаємо знання в яких ситуаціях використовувати певний інструмент для максимально швидкого і ефективного досягнення поставленої мети.

Illustrator | Основи векторного редагування (7-10 клас)

Курс присвячений вивченню основ редагування векторних зображень в популярному та сучасному редакторі. Illustrator - програма для роботи з векторною графікою використовується мільйонами дизайнерів і митців для створення чудових веб-сторінок, графіки для мобільних пристроїв, логотипів, піктограм, ілюстрацій для книжок, упаковки для товарів і рекламних щитів. Якщо ви хочете розпочати свій шлях в графічному дизайні почніть його разом з Illustrator.

Навчання розраховано на пів року, проягом якого:
+ торкнемось кожної теми редактора та вивчимо її на базовому рівні
+ на практиці перевіримо як працює той чи інший інструмент.
+ отримаємо знання в яких ситуаціях використовувати певний інструмент для максимально швидкого і ефективного досягнення поставленої мети.

Fusion 360 | Основи 3D моделювання (7-10 клас)

Autodesk Fusion 360 - це необхідний інструмент для 3D CAD / CAM розробок. Це єдиний хмарний інструмент, який об'єднує промисловий і механічний дизайн, спільну роботу і механічну обробку в єдиному, доступному рішенні. Визначає структуру та форми створюваних виробів, використовуючи максимальну кількість існуючих методів моделювання: сплайни, тверді тіла, параметричне і поверхневе моделювання, використання сіткових моделей.

Навчання розраховано на пів року, проягом якого:
+ торкнемось кожної теми редактора та вивчимо її на базовому рівні
+ на практиці перевіримо як працює той чи інший інструмент.
+ отримаємо знання в яких ситуаціях використовувати певний інструмент для максимально швидкого і ефективного досягнення поставленої мети.

 відгуки  наших учнів та батьків

записатись
 на гурток 
онлайн