Всі заняття проводяться викладачами наживо в режимі відеочату. Учень має можливість відразу ставити всі питання і з'ясовувати для себе незрозумілі моменти.
Заняття проходять за чітким розкладом, є самостійні завдання з контролем їх виконання. Це дисциплінує учня, не дає розслабитись і “забити” на навчання.
Максимум 8 учнів в групі.
Це дає змогу викладачу приділити максимум уваги для кожного учня.
Багато уваги приділяється самостійній роботі учня поза заняттями. Ми привчаємо дітей до самодисципліни та самонавчання.
Учень може ставити питання викладачу та отримувати відповіді за межами уроку. Комунікація вчителів та групи продовжується навіть після уроку у telegram.
Чи комп'ютер, що під'єднано до Інтернету. Ми рекомендуємо використовувати саме ноутбук для зручного виконання завдань. Смартфон чи планшет значно знижує ефективність уроку.
Звичайно ж викладач має чути запитання від учня. Тому для навчання необхідно мати мікрофон чи гарнітуру. Зазвичай, і мікрофон, і колонки вбудовані у ноутбук, тому окремо їх купляти не треба.
Рекомендуємо, але не наполягаємо, мати вебкамеру. Адже, за нашим досвідом, коли вчитель бачить реакцію учнів - це значно підвищує ефективність навчального процесу.
8+
Розуміння процесу алгоритмізації, використання базових структур алгоритмів та їх поєднання при створенні різноманітних проектів; навички програмування в середовищі Scratch використовуються для початкового знайомства з програмуванням Arduino.
Ірина Дуга, вчитель математики та інформатики (2002р. закінчила ХДПУ; 2012 р. — курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників – вчитель І-ої категорії (Київський університет імені Бориса Грінченка. Інститут післядипломної освіти; 2015р. - курси академії Cisco IT-інструктор). Улюблені заняття: подорожі, перегляд фільмів, робототехніка.
Scratch – програмування для найменших
8+
Розуміння процесу алгоритмізації, використання базових структур алгоритмів та їх поєднання при створенні різноманітних проектів; навички програмування в середовищі Scratch використовуються для початкового знайомства з програмуванням Arduino.
Ірина Дуга, вчитель математики та інформатики (2002р. закінчила ХДПУ; 2012 р. — курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників – вчитель І-ої категорії (Київський університет імені Бориса Грінченка. Інститут післядипломної освіти; 2015р. - курси академії Cisco IT-інструктор). Улюблені заняття: подорожі, перегляд фільмів, робототехніка.
10+
Денис Чеботаєв, викладач напрямку розробка ігор (Construct 3). top rated фрілансер, інді-розробник створив власний курс для поглибленого навчання gamedev‘у від самих азів до публікації проекту. Навчання охоплює різні рівні складності: від створення прототипів та до багатокористувацьких ігор за допомогою плагінів. має досвід роботи з клієнтами із різних країн, працює на постійній основі в британській компанії. Основні задачі студії — створення ігор різних жанрів, з сюжетними лініями та використанням кінематографічних відео, які рендиримо на Unreal Engine.
Construct 3 – основи створення 2D ігор
10+
Денис Чеботаєв, викладач напрямку розробка ігор (Construct 3). top rated фрілансер, інді-розробник створив власний курс для поглибленого навчання gamedev‘у від самих азів до публікації проекту. Навчання охоплює різні рівні складності: від створення прототипів та до багатокористувацьких ігор за допомогою плагінів. має досвід роботи з клієнтами із різних країн, працює на постійній основі в британській компанії. Основні задачі студії — створення ігор різних жанрів, з сюжетними лініями та використанням кінематографічних відео, які рендиримо на Unreal Engine.
Для тих, хто мріє про створення власних 3D – світів та програмування ігор в Roblox Studio, настав час навчитися це робити! Ви зможете створювати свої повноцінні ігри, розвити логічне та аналітичне мислення.
Знання мови Lua допоможе освоїти мови C #, Python або JavaScript. Робота з математичними операціями і векторами знадобиться на уроках математики, а навички використання циклів, функцій, змінних і умов – допоможе на інформатиці і при проходженні інших курсів.
На заняттях крок за кроком Ви освоїте ази побудови різновидів 3-D світів, а також навчитеся додавати в гру об’єкти, що рухаються і інтерактивні об’єкти оточення, впровадите ігрову валюту і запрограмуєте магазин. Налаштуєте зміну дня і ночі та створите ігрове меню.
11+
• ієрархічна система взаємодії компонентів; • функціональна мова програмування Lua; • базові поняття програмування, які використовуються у всіх мовах; • модульна система об'єктів і ігрові карти; • розробка і планування рівнів.
Ірина Дуга, вчитель математики та інформатики (2002р. закінчила ХДПУ; 2012 р. — курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників – вчитель І-ої категорії (Київський університет імені Бориса Грінченка. Інститут післядипломної освіти; 2015р. - курси академії Cisco IT-інструктор). Улюблені заняття: подорожі, перегляд фільмів, робототехніка.
Для тих, хто мріє про створення власних 3D – світів та програмування ігор в Roblox Studio, настав час навчитися це робити! Ви зможете створювати свої повноцінні ігри, розвити логічне та аналітичне мислення.
Знання мови Lua допоможе освоїти мови C #, Python або JavaScript. Робота з математичними операціями і векторами знадобиться на уроках математики, а навички використання циклів, функцій, змінних і умов – допоможе на інформатиці і при проходженні інших курсів.
На заняттях крок за кроком Ви освоїте ази побудови різновидів 3-D світів, а також навчитеся додавати в гру об’єкти, що рухаються і інтерактивні об’єкти оточення, впровадите ігрову валюту і запрограмуєте магазин. Налаштуєте зміну дня і ночі та створите ігрове меню.
11+
• ієрархічна система взаємодії компонентів; • функціональна мова програмування Lua; • базові поняття програмування, які використовуються у всіх мовах; • модульна система об'єктів і ігрові карти; • розробка і планування рівнів.
Ірина Дуга, вчитель математики та інформатики (2002р. закінчила ХДПУ; 2012 р. — курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників – вчитель І-ої категорії (Київський університет імені Бориса Грінченка. Інститут післядипломної освіти; 2015р. - курси академії Cisco IT-інструктор). Улюблені заняття: подорожі, перегляд фільмів, робототехніка.
12+
Налаштування, print, input, змінні. Типи даних. If-else, логічні оператори. While, for, range. Списки. Break, continue, len(). Функції, аргументи. Помилки, try-except, raise. Модулі, PIP, matplotlib. Словники, Кортежі, набори. ООП, класи. Фреймворки tkinter, pygame. Розробка власної гри.
Сергій Дуга, вивчає Python вже більше чотирьох років, з них майже два викладає. Крутяцьки випустив вже 5 груп із Python.
Python – програмування для підлітків
12+
Налаштування, print, input, змінні. Типи даних. If-else, логічні оператори. While, for, range. Списки. Break, continue, len(). Функції, аргументи. Помилки, try-except, raise. Модулі, PIP, matplotlib. Словники, Кортежі, набори. ООП, класи. Фреймворки tkinter, pygame. Розробка власної гри.
Сергій Дуга, вивчає Python вже більше чотирьох років, з них майже два викладає. Крутяцьки випустив вже 5 груп із Python.
10+
Денис Чеботаєв, викладач напрямку розробка ігор (Construct 3). top rated фрілансер, інді-розробник створив власний курс для поглибленого навчання gamedev‘у від самих азів до публікації проекту. Навчання охоплює різні рівні складності: від створення прототипів та до багатокористувацьких ігор за допомогою плагінів. має досвід роботи з клієнтами із різних країн, працює на постійній основі в британській компанії. Основні задачі студії — створення ігор різних жанрів, з сюжетними лініями та використанням кінематографічних відео, які рендиримо на Unreal Engine.
Construct 3 – основи створення 2D ігор
10+
Денис Чеботаєв, викладач напрямку розробка ігор (Construct 3). top rated фрілансер, інді-розробник створив власний курс для поглибленого навчання gamedev‘у від самих азів до публікації проекту. Навчання охоплює різні рівні складності: від створення прототипів та до багатокористувацьких ігор за допомогою плагінів. має досвід роботи з клієнтами із різних країн, працює на постійній основі в британській компанії. Основні задачі студії — створення ігор різних жанрів, з сюжетними лініями та використанням кінематографічних відео, які рендиримо на Unreal Engine.
11+
Тимофій ПлаховВеб-дизайнер, ілюстратор, CNC operator, має досвід понад 4 роки роботи в таких програмах як Photoshop, Illustrator, Fusion 360 (3-д моделювання), After Effects, Tilda, Figma. Працював з такими компаніями як Uklon, Бюро Perekladu, LED Bro, Демократична Сокира, Ajax.
Photoshop – основи растрового редагування
11+
Тимофій ПлаховВеб-дизайнер, ілюстратор, CNC operator, має досвід понад 4 роки роботи в таких програмах як Photoshop, Illustrator, Fusion 360 (3-д моделювання), After Effects, Tilda, Figma. Працював з такими компаніями як Uklon, Бюро Perekladu, LED Bro, Демократична Сокира, Ajax.
12+
Тимофій ПлаховВеб-дизайнер, ілюстратор, CNC operator, має досвід понад 4 роки роботи в таких програмах як Photoshop, Illustrator, Fusion 360 (3-д моделювання), After Effects, Tilda, Figma. Працював з такими компаніями як Uklon, Бюро Perekladu, LED Bro, Демократична Сокира, Ajax.
Illustrator – основи векторного редагування
12+
Тимофій ПлаховВеб-дизайнер, ілюстратор, CNC operator, має досвід понад 4 роки роботи в таких програмах як Photoshop, Illustrator, Fusion 360 (3-д моделювання), After Effects, Tilda, Figma. Працював з такими компаніями як Uklon, Бюро Perekladu, LED Bro, Демократична Сокира, Ajax.
Після закінчення ви будете вміти:
Монтувати відео та звукові ефекти, створювати титри, створювати звукові ефекти, мікшіровть звук, створювати відеоефекти, працювати зі статичними зображеннями, аудіо та відео файлами. Ви також навчитеся створювати складні заставки для фільмів і телебачення, створювати відеоефекти, виконувати колірну корекцію відеоматеріалів, поєднувати акторів і довільний задній фон, використовувати спецефекти для створення вибухів, вогню, диму, фейверков, води.
Тема N1. “Знайомство з системою Adobe Premiere”
Тема N2. “Анімація і відеоефекти”
Тема N3. “Робота з титрами”
Тема N4. “Робота зі звуком”
Тема N5. “Комплексний монтаж відео”
Тема N6. “Рендер”. Висновок готового фільму, огляд форматів.
Тема N7. “Знайомство з системою Adobe AfterEffects. Композітінг”
Тема N8. “Управління проектом і переглядом відеоматеріалу”
Тема N9. “Багатошарові композиції. Створення складної анімації в курсі відео графіки”
Тема N10. “Робота з тривимірними шарами. Створення спецефектів”
Тема N11. “Робота зі спецефектами в курсі відео графіки”
Тема N12. “Робота зі звуком в AfterEffects. Комплексний композітінг”
12+
Ігор Мироненко, керівник майстерні Аудіовізуального мистецтва та анімації “Дві Черешні”. У 2002 році закінчив Сумський Державний Університет, магістрант кафедри Процесів та обладнання хімічних виробництв. Працював інженером-проектувальником у ПАТ “Укрхімпроект”. Засновник Відкритої майстерні “Bobry.in.ua”. Займається популяризацією та впровадженням адитивних технологій та автоматизованих систем.
Після закінчення ви будете вміти:
Монтувати відео та звукові ефекти, створювати титри, створювати звукові ефекти, мікшіровть звук, створювати відеоефекти, працювати зі статичними зображеннями, аудіо та відео файлами. Ви також навчитеся створювати складні заставки для фільмів і телебачення, створювати відеоефекти, виконувати колірну корекцію відеоматеріалів, поєднувати акторів і довільний задній фон, використовувати спецефекти для створення вибухів, вогню, диму, фейверков, води.
Тема N1. “Знайомство з системою Adobe Premiere”
Тема N2. “Анімація і відеоефекти”
Тема N3. “Робота з титрами”
Тема N4. “Робота зі звуком”
Тема N5. “Комплексний монтаж відео”
Тема N6. “Рендер”. Висновок готового фільму, огляд форматів.
Тема N7. “Знайомство з системою Adobe AfterEffects. Композітінг”
Тема N8. “Управління проектом і переглядом відеоматеріалу”
Тема N9. “Багатошарові композиції. Створення складної анімації в курсі відео графіки”
Тема N10. “Робота з тривимірними шарами. Створення спецефектів”
Тема N11. “Робота зі спецефектами в курсі відео графіки”
Тема N12. “Робота зі звуком в AfterEffects. Комплексний композітінг”
12+
Ігор Мироненко, керівник майстерні Аудіовізуального мистецтва та анімації “Дві Черешні”. У 2002 році закінчив Сумський Державний Університет, магістрант кафедри Процесів та обладнання хімічних виробництв. Працював інженером-проектувальником у ПАТ “Укрхімпроект”. Засновник Відкритої майстерні “Bobry.in.ua”. Займається популяризацією та впровадженням адитивних технологій та автоматизованих систем.
Цей курс навчить вас усьому, що важливо для початку вашої творчої подорожі як 3D-художника. Пояснено всі найважливіші фундаментальні принципи, інструменти, налаштування та робочі процеси, і ви вивчите повний цикл дій для створення простих, але красивих 3D-анімацій
Тема N1. ”Знайомство з Blender. Введення у 3D моделювання. Початок роботи”
Тема N2. “Основи інтерфейсу користувача”
Тема N3. “Основи роботи з 3D-об’єктами”
Тема N4. “Основи моделювання”
Тема N5. “Вправа: Моделювання науково-фантастичної сцени”
Тема N6. “Текстури.Матеріалознавство”
Тема N7. “Вправа: Текстурування науково-фантастичної сцени”
Тема N8. “Основи симуляції частинок”
Тема N9. “Вправа: Монтаж науково-фантастичної сцени”
Тема N10. “Основи освітлення”
Тема N11. “Вправа: Освітлення науково-фантастичної сцени”
Тема N12. “Основи анімації”
Тема N13. “Вправа: Анімація науково-фантастичної сцени”
Тема N14. “Основи візуалізації”
Тема N15. “Вправа: рендеринг науково-фантастичної сцени”
Тема N16. Бонус “UV розгортка та розпис текстур”
12+
Ігор Мироненко, керівник майстерні Аудіовізуального мистецтва та анімації “Дві Черешні”. У 2002 році закінчив Сумський Державний Університет, магістрант кафедри Процесів та обладнання хімічних виробництв. Працював інженером-проектувальником у ПАТ “Укрхімпроект”. Засновник Відкритої майстерні “Bobry.in.ua”. Займається популяризацією та впровадженням адитивних технологій та автоматизованих систем.
Blender – моделювання 3D персонажів
Цей курс навчить вас усьому, що важливо для початку вашої творчої подорожі як 3D-художника. Пояснено всі найважливіші фундаментальні принципи, інструменти, налаштування та робочі процеси, і ви вивчите повний цикл дій для створення простих, але красивих 3D-анімацій
Тема N1. ”Знайомство з Blender. Введення у 3D моделювання. Початок роботи”
Тема N2. “Основи інтерфейсу користувача”
Тема N3. “Основи роботи з 3D-об’єктами”
Тема N4. “Основи моделювання”
Тема N5. “Вправа: Моделювання науково-фантастичної сцени”
Тема N6. “Текстури.Матеріалознавство”
Тема N7. “Вправа: Текстурування науково-фантастичної сцени”
Тема N8. “Основи симуляції частинок”
Тема N9. “Вправа: Монтаж науково-фантастичної сцени”
Тема N10. “Основи освітлення”
Тема N11. “Вправа: Освітлення науково-фантастичної сцени”
Тема N12. “Основи анімації”
Тема N13. “Вправа: Анімація науково-фантастичної сцени”
Тема N14. “Основи візуалізації”
Тема N15. “Вправа: рендеринг науково-фантастичної сцени”
Тема N16. Бонус “UV розгортка та розпис текстур”
12+
Ігор Мироненко, керівник майстерні Аудіовізуального мистецтва та анімації “Дві Черешні”. У 2002 році закінчив Сумський Державний Університет, магістрант кафедри Процесів та обладнання хімічних виробництв. Працював інженером-проектувальником у ПАТ “Укрхімпроект”. Засновник Відкритої майстерні “Bobry.in.ua”. Займається популяризацією та впровадженням адитивних технологій та автоматизованих систем.
12+
початок роботи, перша програма, блимаючий світлодіод, обробка помилок, поліцейська блимавка, світлофор, serial port, змінні, кнопки, digitalRead(), логічний вираз, перемикач для світлодіода, buzzer, потенціометр, analogRead(), Обробка значень з потенціометра, ШІМ, analogWrite(), Плавне вмикання та вимикання світлодіода, цикл while(), цикл for(), RGB-світлодіод, фоторезистор, автоматична система освітлення, ультразвуковий дальномір, ультразвуковий дальномір, бібліотеки, світлодіодна стрічка, random(), інфрачервоний приймач, інфрачервоний світлодіод, функції void() та int(), датчик DHT11, OLED-дисплей, метеостанція, міні-ігри, електродвигун, транзистор, сервопривід.
Тимофій ПлаховВеб-дизайнер, ілюстратор, CNC operator, має досвід понад 4 роки роботи в таких програмах як Photoshop, Illustrator, Fusion 360 (3-д моделювання), After Effects, Tilda, Figma. Працював з такими компаніями як Uklon, Бюро Perekladu, LED Bro, Демократична Сокира, Ajax.
Arduino – основи робототехніки
12+
початок роботи, перша програма, блимаючий світлодіод, обробка помилок, поліцейська блимавка, світлофор, serial port, змінні, кнопки, digitalRead(), логічний вираз, перемикач для світлодіода, buzzer, потенціометр, analogRead(), Обробка значень з потенціометра, ШІМ, analogWrite(), Плавне вмикання та вимикання світлодіода, цикл while(), цикл for(), RGB-світлодіод, фоторезистор, автоматична система освітлення, ультразвуковий дальномір, ультразвуковий дальномір, бібліотеки, світлодіодна стрічка, random(), інфрачервоний приймач, інфрачервоний світлодіод, функції void() та int(), датчик DHT11, OLED-дисплей, метеостанція, міні-ігри, електродвигун, транзистор, сервопривід.
Тимофій ПлаховВеб-дизайнер, ілюстратор, CNC operator, має досвід понад 4 роки роботи в таких програмах як Photoshop, Illustrator, Fusion 360 (3-д моделювання), After Effects, Tilda, Figma. Працював з такими компаніями як Uklon, Бюро Perekladu, LED Bro, Демократична Сокира, Ajax.
Курс Fusion 360 призначений для людей які не знайомі з 3D – моделюванням але хочуть спробувати себе в ролі проектувальника. Даний курс це один великий урок протягом якого, ми вивчемо всі інструменти за допомогою яких ми моделюємо об’єкт.
Заняття побудовані таким чином, щоб торкнутися кожної теми, вивчити її на базовому рівні та на практиці перевірити як працює той чи інший інструмент. А також, отримати знання в яких ситуаціях використовувати певний інструмент для максимально швидкого і ефективного досягнення поставленої мети.
Весь курс ділиться на три теми:
– Model (Моделювання)
– Assemble (Збирання)
– Rendering (Візуалізація)
в кожній темі ми вивчимо основні її інструменти.
Самим об’єктом моделювання буде платформа Г’ю-Стюарта – а саме маніпулятор паралельної кінематики. Унікальність даного маніпулятора в тому що він володіє 6-ма ступенями свободи. Маніпулятор застосовується в космічній діяльності (стикування космічних кораблів), в ігровій індустрії (механізми віртуальної реальності), в позиціонуванню супутникових тарілок (для отримання точних координат), в кіноіндустрії (для зйомки різних об’єктів на зеленому тлі.). Платформа Г’ю – Стюарта застосовується в верстатобудуванні, підводних дослідженнях, авіаційних рятувальних операціях на морі, літальних тренажерах, позиціонуванні супутникових антен, в телескопах і в ортопедичній хірургії. Цей дивовижний пристрій ми і станемо моделювати!
12+
Тимофій ПлаховВеб-дизайнер, ілюстратор, CNC operator, має досвід понад 4 роки роботи в таких програмах як Photoshop, Illustrator, Fusion 360 (3-д моделювання), After Effects, Tilda, Figma. Працював з такими компаніями як Uklon, Бюро Perekladu, LED Bro, Демократична Сокира, Ajax.
Fusion 360 – інженерне 3D моделювання
Курс Fusion 360 призначений для людей які не знайомі з 3D – моделюванням але хочуть спробувати себе в ролі проектувальника. Даний курс це один великий урок протягом якого, ми вивчемо всі інструменти за допомогою яких ми моделюємо об’єкт.
Заняття побудовані таким чином, щоб торкнутися кожної теми, вивчити її на базовому рівні та на практиці перевірити як працює той чи інший інструмент. А також, отримати знання в яких ситуаціях використовувати певний інструмент для максимально швидкого і ефективного досягнення поставленої мети.
Весь курс ділиться на три теми:
– Model (Моделювання)
– Assemble (Збирання)
– Rendering (Візуалізація)
в кожній темі ми вивчимо основні її інструменти.
Самим об’єктом моделювання буде платформа Г’ю-Стюарта – а саме маніпулятор паралельної кінематики. Унікальність даного маніпулятора в тому що він володіє 6-ма ступенями свободи. Маніпулятор застосовується в космічній діяльності (стикування космічних кораблів), в ігровій індустрії (механізми віртуальної реальності), в позиціонуванню супутникових тарілок (для отримання точних координат), в кіноіндустрії (для зйомки різних об’єктів на зеленому тлі.). Платформа Г’ю – Стюарта застосовується в верстатобудуванні, підводних дослідженнях, авіаційних рятувальних операціях на морі, літальних тренажерах, позиціонуванні супутникових антен, в телескопах і в ортопедичній хірургії. Цей дивовижний пристрій ми і станемо моделювати!
12+
Тимофій ПлаховВеб-дизайнер, ілюстратор, CNC operator, має досвід понад 4 роки роботи в таких програмах як Photoshop, Illustrator, Fusion 360 (3-д моделювання), After Effects, Tilda, Figma. Працював з такими компаніями як Uklon, Бюро Perekladu, LED Bro, Демократична Сокира, Ajax.
Кловський узвіз 8,
Київ, Україна, 01021